Yavaş yavaş kitabın sonuna yaklasıyoruz.. belki de sadece birkaç bölüm kaldı? Kim bilir!.. belkide finaldir?
--
Felixden
"Nasıl yani ne dedi tam olarak?"(felix)
"Dediğim gibi felix ben onsuz naparım hıck-"(minho)Minho saatlerdir ağlıyordu bizde teselli etmeye çalışıyorduk. Ilk şoku Hyunjinnie atlattı.
"Hey biz neden polise gitmiyoruz?"(hyunjin)
"Hay aklınla bin yaşa hyun!"(felix)
"Lak lak yapmayı kesecek misiniz yoksa tek gidip gelince ıslak peçete mi yemek istersiniz?"(minho)
"Tamam tamam geliyoruz"(Hyunjin)Yola çıktık ve karakola geldiğimizde ifademizi verdik. Orda herşey çok hızlı gelişti, bir hyunjin gidip ifadesini verdi bir minho bir ben. Birde telefondaki ses kayıtları. En son nereye girmiş, neredeymiş, neler yapmış vb.. ve dediğim gibi herşey hızlı gelişti memurlardan birisi gelip
"Hangi parkta kaçırıldığını bulduk arabanın plakası ve adamın simasını bulduk GPS sinyallerini takip edeceğiz. Her yerden bir ekip gönderdik kısa süre sonra bulunur.."
Minho resmen adamın ayaklarına kapandı
"Ne kadar teşekkür etsem az çok teşekkür ederim.. o benim herşeyim tüm hayatım..."
--
Eve geldiğimizde ev sessizdi. Bize neşe veren bir Jisung yoktu, Minho'nun da ağlaması durmuştu artık. Boş boş televizyona haberlere bakıyorduk belki bir haber çıkar diye..
Yazardan
Günler, haftalar, aylar geçti.. haber yok.. hala yok.. hala. Her zaman bekliyorlar, hyunjin ve felix bir kere bile evine gitmedi. Minhoyu yanlız bırakmadılar..
Minhodan
Telefonuma gelen arama ile irkildim.
"A-alo?"
"Alo Lee Minho siz misiniz?"
"Evet buyrun benim"Dedikten sonra herkes koltukta dogrulup bana bakmaya başladı.
"Jisung bulundu şuan yoğun bakımda ağır hasar almış durumu kritik deniliyor"
"Hangi hastane?"
"#######"Telefonu kapatıp dediklerini Hyunjin ve Felixe anlattım hemen bir taksiye binip hastaneye gittik sorduğumuzda ameliyata alındığını söylediler ameliyathanenin önünde oturmaya başladık. Ben kafamı gömmüş ağlıyordum.
"Benim yüzümden benim yüzümden! Koruyamadım onu beceremedim işte! Koruyamadım hıck-"
Ağlamam dahada şiddetlenmişti ameliyathaneden çıkan üstünde beyaz bir örtü olan kişi ile hayatım benim için bir hiçe dönüştü..
--
Selam! Pekte hoş bi bölüm olmadı bu aralar biraz kafam karisik dogru duzgun seyler yapamiyorum. Merak etmeyin Yorum yapan bir kişimiz var onu çok seviyorum o kişi biliyor kendini zaten..<3