1819 - Hastings, Anglie
Snažili jste se někdy najít váš cíl života? Můj je jasný, najít mou matku po které jsem vždy tak moc toužila. Jmenuji se Elle Darwell a tohle je můj příběh. Narodila jsem se do velmi chudé rodiny. Matka mě proto odložila do sirotčince, ve kterém teď žiju a mého otce jsem nikdy nepoznala, ten zemřel ještě dřív než jsem se stihla vůbec narodit. V sirotčinci si s dětmi moc nerozumím, nemáme toho moc společného. Mám jen mé tři kamarádky, Grace, Emily, Lillian a sestru Agathu, která mě má v péči až do doby než sirotčinec opustím. To se ale stane už brzy. Za týden mi bude osmnáct a to znamená, že budu muset odejít a začít nový život. Proto jsem se před nějakou dobou rozhodla, že odejdu z města a pokusím se matku najít. Jediný problém je ten, že nevím kde hledat. Jedna má část chce abych ji vůbec nenašla, ale ta druhá po matce hrozně prahne. Ten pocit samoty mě zabíjí. Musím ji najít. Dennodenně si kladu pořád ty stejné otázky na které nevím odpověď. Bude mě chtít matka poznat? A co když mě znovu opustí? Jediné co vím, že za zkoušku to stojí.
Dnes je den, kdy slavím své osmnácté narozeniny. Celý den neslyším nic jiného než "Elle všechno nejlepší!". Nesnáším mé narozeniny. Cítím se nejvíce opuštěná, nejvíce zranitelná a zároveň nejvíce ublížená a bezmocná. Také dnes opouštím Hastings, ale i mé kamarádky a Agathu, mou jedinou rodinu, která mi byla celý život po boku a nejvíce mě podporovala. Za to jim budu vděčná až do smrti. „Elle!" zvolala na mě najednou Grace, „přijď prosím do pokoje" „máme tu pro tebe překvapení!" Oči se mi rozzářili a s radostí jsem vběhla do pokoje. Na stole ležela drobná dřevěná krabička, kterou mi následně Agatha podala do ruky a já ji ihned otevřela. Byl v ní náhrdelník z barevných korálků, který byl ručně vyrobený a byl moc krásný. V očích se mi najednou objevili jiskry a došla mi slova. Nakonec jsem ze sebe dostala pouhé "děkuji" a vřelý upřímný úsměv. Když se začalo stmívat a nastával večer, sbalila jsem si své věci a šla jsem se se všemi rozloučit. Všechny jsem naposledy pořádně objala a vydala se na dlouhou cestu.
YOU ARE READING
Pokrevní touha
AdventureKdyž vám život hází klacky pod nohy není to jednoduché, o tom se přesvědčuje sama Elle Darwell. Už jako malá se ocitne v sirotčinci kde následně vyrůstá. Jediná její rodina jsou tři kamarádky a milující jeptišky v domově ve kterém žije. Když se Elle...