13

625 30 0
                                    

gece gece bölüm yazmak terapi gibi valla
ee nasılsınız umarım iyisinizdir 🫶🏻🤧uzun zamandır bölüm atmıyorum ama bölüm zamanlarını düzenlicemm💕🫶🏻😭
hepinize öpücüklerimi gönderiyorum ve bölüme başlıyoruzzz

Taehyung'un yanına adımlamaya başladığımda yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.Hemen gidip yanına oturduğumda çocuklar bana kaş göz hareketi yapıyorlardı.Onlara bensiz oturmalarını izah edip bana bakan Taehyung'a döndüm.

"Nasılsın bebeğim?"dedi Taehyung.Kalbim tekledi,her zaman kalbimin tekleme nedeni oluyor.

"İyiyim Taetae sen?"dedim.Hiç kullanmadığım bir hitap kullanmıştım ve galiba hoşuna gitmişti.

"Sevdim bunu."dedi.Ben diyorum çünkü sevmemen imkansız olur.

Sonra konferans başlamıştı.Birşeylerden bahsediyordu müdür fakat anlamıyordum.Ya Taehyung'a ya da etrafa bakıyordum.Taehyung'a döndüğümde bana baktığını gördüm.Tatlı olduğunu düşündüğüm bir gülümseme sunup müdüre döndüm.Biraz dinlemiş sonra yine etrafa odaklanmıştım.Müdüre odaklanmaya çalışırken belimde bir el hissettim.Elin sahibine baktığımdan Taehyung'tu.Bu beni gülümsetmişti.Bu sefer gerçekten dinlemeye başladım.Ama Taehyung rahat durmuyordu.

"Şşt!Dur Tae."dedim.Tabii ki beni dinlemedi.Tikimle oynuyordu.

"Seninle uğraşmayı seviyorum bebeğim."dediğinde kalbim durmuştu.Her zaman kalbimi çarpıtıyor ve bundan çok hoşnutum.

Konferans bittiğinde Hoseok Hyung ve Yoongi Hyung kaynaşmış gibi duruyordu.Beraber konuşup gülüşüyorlardı bu beni mutlu etmişti.Taehyung'un arkadaşlarıyla benim arkadaşlarımın yakın olmasını sevmiştim.

Konferanstan çıktıktan hemen sonra Tae yanıma gelmişti.Okulun dedikoducu kızlarını umursamadan elini belime koymuştu.

"Şşt,rahat dur!"dedim Taehyung'a.O sırada okulun dedikoducu kızları gotoğraflarımızı çekiyordu.Tabii Tae bunu hiç umursuyor gibi durmuyordu.

Beni bahçeye çıkarmıştı.Bir kiraz ağacının altında oturuyorduk.Tae bana dönmüş gözlerimin en derinine bakıyordu.

"Jeon..."dedi.Cümlesine devam edemedi.Merakla kaşlarımı kaldırdım.

"Bu hayatta en değerlimsin.Seni çok seviyorum bebeğim.Sevgilim olur musun?"dediği şeyle kaşlarımı indirmiş ve yüzümde gülümseme oluşmuştu.

"Evet"heyecanlı heyecanlı söylediğim şeye gülmüş ve bana sarılmıştı.

"Çok şükür be!"diye bağıran Jimin'e şaşkın bakışlsrımla ona döndüm.Yanında Jin,Yoongi,Hoseok ve Namjoon Hyung vardı.

Ellerimi ağzıma koyup şaşırmış gibi yaptım.

"Mahremiyet diye bir şey kalmamış be!"diye bağırdım.Hepimiz kahkaha attık.Sonra onlarda yanımıza oturduk ve sohbet etmeye başladık.

Yanıöda sevdiğim adam ve arkadaşlarım vardı.Çok mutluydum.Hayatımda geçirdiğim en güzel anlardan biriydi.

yazdık bir şeylerrr😊
nasıl olmuş aşklarımmm🤧🥺🫶🏻
sizi çok çok seviyorumm💕😭🫶🏻
diğer bölümlerde görüşmek üzereeee🤍❤️‍🩹

-Jane

My Beautiful Baby,taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin