სიყვარული ყველაზე ჯადოსნური გრძნობაა. გრძნობა რომლის დროსაც მუცელში პეპლები დაფრინავენ , გრძნობა რომელიც ბედნიერებას განიჭებს ასე ფიქრობდა ჰიუნა. მაგრამ ეს ნამდვილად ესეა თუ უბრალოდ ჰიუნას ფანტაზიის ნაყოფი? მას ყოველთვის უნდოდა ეპოვა ჭეშმარიტი სიყვარული და გაეგო ამ კითხვაზე პასუხი...
ცხოვრებაში ყველას გვიმართლებს სიყვარულში. იქნებ ერთ დღეს ჰიუნასაც გაუმართლოს? იქნებ ერთ დღეს მანაც იპოვოს მისი ოცნების მამაკაცი? ამას დრო გვიჩვენებს. დროს ხომ ყველაფერი შეუძლია. დროს შეუძლია დააგავიწყებიბოს ჭრილობა , გაჩუქოს ბედნიერი მომენტები ან პირიქით გაგაუბესუროა.ჰიუნას ყოველთვის უყვარდა პარკში სეირნობა იქ არსებული პატარა ბავშვების ბედნიერი სახეების დანახვა ან თუნდაც წყვილის რომელიც ერთმანეთს სიყვარულით სავსე თვალებით უმზერს მას მათ გამო უხაროდა თავს ბედნიერად გრძნობდა.
ჰიუნას ყოველთვის უყვარდა ბამბის ნაყინის ყიდვა და პარკში ჭამა ახლაც სკამზე ზის და ნაყინს გემრიელად შეექცევა... უეცრად მის გვერძე ბიჭს ხედავს , ბიჭი მისი ოცნებებიდან , ბიჭი მისი ფიქრებიდან, ბიჭი ბედნიერი მომავლიდან მაგრამ საკითხავია არის ეს ბედნიერი მომავალი თუ არა...
ჰიუნამ იგრძნო გრძნობა რომელიც აქამდე არ განეცადა. მას სულში სითბო და იმედი ჩაეთვალა იქნები ის არის მისი ცხოვრების მეგზური? იქნები ის არის მისი ნათელი მომავალი? ალბათ კი...
ჰიუნამ ბიჭთან საუბარი გადაწყვიტა არ იცოდა როგორ წამოეწყო საუბარი მაგრამ უცებ ბიჭის ხელში წიგნი შენიშნა , ეს მისი შანსია...
- გამარჯობა.
- ჰმმმ გამარჯობა ვიცნობთ ერთმანეთს?
- არა უბრალოდ წიგნი რომელსაც ახლა კითხულობთ ჩემთვის ფავორიტია და თუ პრობლემა არ იქნებოდა იქნებ გვესაუბრა?
- რათქმაუნდა არა სასიამოვნოა ახალგაზრდა ქალბატონის ნახვა რომლსაც ესეთი დახვეწილი გემოვნება აქვს
- აჰ დიდი მადლობაააასე გაგრძელდა საათობით წიგნი რომელმაც ორი ადამიანი სასწაულებრივად დააახლოვა და მათ გზები გაუხსნა უკეთესი იმედით სავსე მომავლისკენ... ეს შანსი არცერთს არ უნდა გაეშვა არავითარ შემთხვევაში.
მთელი კვირები ჰიუნა და ახალგაზრდა მამაკაცი, რომელსაც დაუნი ერქვა, სულ უფრო მეტ დროს ატარებდნენ ერთად. სასეირნოდ დადიოდნენ, ერთმანეთის ხელები ეჭირათ და ერთმანეთს ყურში ტკბილ იმედით სავსე სიტყვებს უჩურჩულებდნენ. ჰიუნა ზღაპარში გრძნობდა მას ხომ მისი ოცნება აუხდა მან იპოვა ნამდვილი სიყვარული.
მაგრამ ყველაფერს კარგი დასასრული ხომ არ აქვს. ყველაფერი იწყება კარგად მაგრამ სრულდება ცუდად. ბედნიერი იმედით სავსე თვალები უფერულდება და ხალისს კარგავს ესაა სიყვარულის წესი. მაგრამ იქნებ შენ დაწერო ახალი უკეთესი წესები? წესები რომელიც შენ გაწყობს... წესები რომლითაც ბედნიერი ადამიანი იქნები .
ჰიუნა და დაუნი დიდი გამოწვევის წინაშე აღმოჩნდნენ. დაუნდ სამუშაოდ სხვა ქალაქში უწევდა წასვლა, ჰიუნას კი გული სტკიოდა როცა იმაზე ფიქრობდა თუ როგორ იცხოვრებდა მის გარეშე. თუმცა, მათ გადაწყვიტეს შეექმნათ ურთიერთობა სოციალური ქსელის მეშვეობით ესაუბრათ ინტერნეტი მეშვეობით გაეგზავნათ წერილები და ასე შემდეგ მათი სიყვარული მაინც არ განელდებოდა.
4 წლის შემდეგ
ოთხი წელი გავიდა მას შემდეგ რაც დაუნი სამუშაოდ სხვა ქვეყანაში წავიდა მაგრამ ჰიუნას და მისი ურთიერთობა ისევ ისეთი იმედით სავსე და ბედნიერი იყო.
საბოლოოდ, დაუნი დაბრუნდა ჰიუნას ქალაქში და ისინი კვლავ გაერთიანდნენ. იმ მომენტიდან ისინი განუყოფელნი იყვნენ და მათი სიყვარული მხოლოდ ძლიერდებოდა.
ჰიუნამ ყოველთვის იცოდა, რომ სიყვარული ჯადოსნური იყო, მაგრამ დაუნთან შეხვედრის შემდეგ მან გააცნობიერა, რამდენად მომხიბვლელი შეიძლებოდა ყოფილიყო ეს. მან იპოვა თავისი სულიერი მეგობარი და იცოდა, რომ მათ ერთმანეთი სიცოცხლის ბოლომდე ეყვარებოდათ.
მათ დაარღვიეს სიყვარულის კანონები და შექმნეს ბედნიერი დასასრული. ძვირფასო მკითხველო მინდა მოგმართოთ რჩევით ყოველთვის იბრძოლეთ სიყვარულისთვის არასდროს დაემორჩილოთ მის კანონებს და შექმენით თქვენითვის სასურველი ბედნიერი დასასრული ❤
ვანშოთი სიყვარულით თქვენი ზარმაცი ავტორისგან ❤