Top: Hyunjin
Bottom: FelixMusic: Call Out My Name
Sex in the painting workshop
.......
Merhaba öncelikle, bu smutshot benim ilk yayınladığım kurgumdu ve maalesef ki silindi. Ben tekrar yayınlamak istedim.
Okunur mu bilmiyorum ama eğer sevenler varsa böyle kalsın.
Umarım bir eksiği yoktur. İyi okumalar dilerim❤️
"Felix, yarın için sözünü hatırlıyorsun değil mi miniğim?"
Felix dudak büzerek yediği nutelladan kafasını kaldırdı. Sevgilisi ona bakıyordu diğer koltukta.
Kafasını olumlu anlamda salladı. "Hatırlıyorum tabi ki, merak etme."
Hyunjin ona doğru eğilip kahverengi saçlarını okşadı.
Felix gülümseyerek, çikolatasını yemeye devam etti.
Ama biraz heyecanlıydı. Hatta biraz değil, çok heyecanlıydı. Verdiği söz karnında uyuyan kelebekleri canlandırıyordu.
"Ne çizeceğine karar verdin mi?"
Felix meraklı bir şekilde ona baktı. Hyunjin kafasını hafif eğdi.
"Bir kaç şey var aklımda aşkım. Ama bir bakalım. Senin de isteklerin varsa, onları da çizeriz."
Felix kafasını sallayarak tekrar önüne döndü.
Felix, Hyunjin'e söz vermişti. Bu aralar Hyunjin vücutta bir şeyler çizmek istiyordu. Aklında ilk sevgilisi gelmişti -ki sevgilisinin fiziği tapılacak kadar güzeldi- bu fiziği değerlendirmek istiyordu.
Sevgilisinden bunu isterken birazcık utanmıştı. Felix ilk şaşırmıştı ama sonra gülümsemişti.
"Hyunjin'im istiyorsa... Neden olmasın? Tabi ki kabul ederim."
Yarın için anlaşmışlardı. Hyunjin'in küçük atölyesine gideceklerdi.
İkisi de heyecanlıydı. Felix, Hyunjin'in çizimlerine bayılıyordu. Vücudunda bunlardan bulundurmak istiyordu.
Felix oturduğu yerden gülümsedi ve battaniyesine sarılarak ayağa kalktı.
"Hadi yatalım. Yarın evi toplayıp gideceğiz ya? Benim daha duş almam lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paitns on the Body, hyunlix
FanfictionFelix, Hyunjin'in çizimlerini çok seviyordu. Onlardan bedeninde bulundurmak istiyordu... Hyunlix smutshot! Rahatsız olan okumasın!!!