Deel 2

11 3 1
                                    

Matthy komt beneden*
Matthy: Hey Kaylie ik ben Matthy.
Kaylie: Hoi.
Even later begint iedereen te dansen behalve Milo, Matthy en Kaylie*
Even later als ze nog steeds aan het dansen zijn gaat Matthy naar boven toe. Milo: Hey Kaylie hoe gaat het met je? Kaylie: Mwahh thuis is het echt ruk, mijn pa die doet sinds het verlies van mijn moeder echt verschrikkelijk hij is alleen maar aan het mokken en reageert alles af op mij. Kaylie begint te huilen😭*
Milo: Kom we gaan naar mijn kamer toe. En hij slaat een arm om haar heen en ze lopen naar zijn kamer toe. Daar vertelt Kaylie het hele verhaal* Milo: Heftig Rob is er van af maar ja jij nog niet; ik ga even wat drinken halen ben zo terug. Milo loopt naar beneden en denkt we moeten hier wel iets aan doen*
Milo: Rob? Ja. Milo: Kan ik even met je praten over Kaylie? Rob: Ja tuurlijk. Milo: Kaylie vertelde me net van jullie pa en ze barste in tranen uit, dus kunnen we daar niet iets aan doen?? Robbie: Ja zoals? Milo: misschien kan ze een tijdje hier logeren in ieder geval vanavond? Robbie: Ja vanavond is goed maar verder moeten we wel even overleggen met de boys.
Milo: Ja oké ze kan bij mij wel op de kamer. Robbie: Ja gedraag je je wel dan. Milo: Gast het is je zus tuurlijk doe ik normaal. Milo gaat weer naar Kaylie*
Milo: Hey ik heb net even met Rob overlegd en als je wil mag je vanavond blijven en miss ook langer als je wil maar sta moeten we wel nog even met de boys overleggen. Kaylie: Ja dankjewel daar ben ik echt heel blij mee maar waar slaap ik dan? Milo: Bij mij als je dat goed vindt? Kaylie: Ja graag☺️.
Even later is het feest afgelopen en gaat iedereen naar huis toe* Rob: Boys kom is ik wil wat met jullie overleggen. Iedereen is er behalve Matt* Waar is Matt? Raoul: Ik ga hem wel zoeken. Raoul loopt naar boven en hoort iemand huilen hij loopt er op af het geluid komt uit de kamer van Matthy, Raoul doet de deur open* Raoul: Hey Matt wat is er? Matthy: Kijk wat Carolijn heeft geschreven. Het is uit ik vindt iemand anders leuk* Raoul: O wat k*t voor je, snap niet dat ze iemand anders leuker vindt dan jou. Als je wilt praten of je hart wil luchten praat met me oke? Matthy: Ja dankje Roel, zeg maar dat ik eraan kom. Raoul: Ja is goed. Raoul loopt weer naar beneden* Raoul: Matthy komt eraan maar wat wou je nou zeggen? Robbie: Het gaat niet zo goed met Kaylie thuis, onze pa is helemaal gek geworden sinds onze moeder. Maar Milo en ik dachten dat ze misschien een tijdje hier kan komen logeren? De jongens: Ja gezellig, waar gaat ze dan slapen? Robbie: Bij Milo De boys: Oke Top. Raoul: ik ga slapen welterusten. De rest: slaap lekker. Robbie loopt naar Milo zijn kamer toe* Milo? Ja. Kaylie kan blijven. Kaylie dankjewel Rob bedank ook de boys namens mij? Robbie: Ja doe ik slaaplekker. Slaaplekker.

Casa Del HutsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu