BÖLÜM.7.

35 15 10
                                    

               BÖLÜM.7.
Bilirəm bölümləri gec-gec yazıram. Amma həm məktəb həmdə kitaba vaxt çatdırmaq çətindi. Çalışıram ki bölümlər maraqlı olsun.
Vote+yorum=❤

                     *7*

Atam :"Sən haradan gəlirsən ya da belə deyim bu vaxta qədər kiminlə idi?"

Atamın kiminsə evə qədər ötürdüyünü deyə bilmərəm.! Özdə tanımadığım birisi ilə. Üstəlik itdiyimi hələ demirəm. Səsim titrəyə-titrəyə dedim

- :" Heç kəslə danışmamışam aaa. Yalnız əylancə mərkəzinə gedib oradan da taksiyə minib evə gəldim."

Atam :" Teleni ver bir şeyə baxacam ..."

Əllərim əsirdi. Teleni ona uzatdım. Sərt bir şəkildə teleni əlimdən alıb zəng hissəsinə girdi. Gələn zənglərə baxıb əlini sıxaraq dedi.

Atam :" Sən mənə  yalan danışırsan eybi yoxdu. Deməli sənlə başqa cür etməliyəm . Bundan sonra evdən çıxanda qapını bağlayıb gedəcəm səndə evdə oturarsan fsoo..."

Ağlamağa başladım axı bunu edə bilməzdi. Məni həbs etmək istiyirdi.

- :" Nə elədim ki?. Bu qədər sərt bir təpki verdin. Məni evdə saxlaya bilməzsən."

O mənə baxıb sakitləşməyə başladı.

Atam :" Hmm başa düşürəm. Amma səni bəzi şeylərdən qorumalıyam. Həmdə mənə yalan danışmısan. Taksi ilə gəlsə idin telendə görünərdi. Sənə zərər gəlməyini istəmirəm. "

Başa düşməyə çalışırdım. Göz yaşları əllərim ilə sildim. Məni bərk qucaqladı.

Atam :"  Sakitləş qızım bir müddətliyinə belə olacaq..."

- :" Səni başa düşürəm ata məni qoruduğunu. Bunları mənim üçün etdiyini. Səni çox istiyirəm ata♡ "

Atam :" Nəysəyə ehtiyacın olsa deyərsən alaram ."

- :" Yaxşı ata"

Atam otağına keçib açarı götürdü. Gəlib qapını bağlamaq istəyəndə göz-gözə gəldik. Əlbətdə gözlərində tərəddüt hiss olduğu gprünürdü. Qapını bağlayıb getdi.

- :" Axı niyə bu qədər qorxursan ki?¿  Başa düşmürəm kimdən çəkinirsən. "

Ürəyimin ağrısını hiss etdim . Başım dönürdü. Yavaş-yavaş öz otağıma çıxıb hamama girdim. Soyuq suyu açıb altında dayandım. Hər şeyin yaxşı olacağına inanıb özümə təsəlli verdim. Gözlərimi yumub dərindən nəfəs aldım. Onun göy gözləri yadıma düşdü. Onunla dost ola biləcəyimi düşündüm. Onunla danışardım . Teleyə baxmaq istədim. Sonra fikrimi dəyişdim . Onsuzda bir şey yox idi. Mən dərman içib yatmağa hazırlaşdım.      Saat10:00 pəncərədən düşən günəş şüasına oyandım. Hava çox isti idi. Bu gün nədənsə xoş idi. Sanki dünən olanlar yaşanmamış olmamışdır. Evləri təmizləməyə başladım. Yenə də bu sıxıcı işlərdi. Elə bil qızlar hər zaman bu işi görməlidir. Təmizliyi bitirdim. Atamın otağına girmək istiyirdim. Heç bu evə gələndən o otağada girə bilməmişdim. İçəri keçdim . Qara ağ rənglərin ütünlük təşkil etdiyi bu otaq çox cool idi . Atamın bu qədər titiz olduğunu bilmirdim. İçəri çoxxx səliqəli idi. Otaqdan çıxmaq istəyəndə iş masasının üzərində böyük kitab gördüm. Yaxınlaşıb açdım ki baxım. İçərisində atam ilə olan şəkillərimiz var idi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu şəkillərdə hələ çox balaca idim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu şəkillərdə hələ çox balaca idim. Şəkillərin hələ də qalması məni sevindirmişdi. Otaqdan çıxdım. Çay hazırlayıb balkona qalxdım. Yolda dünən məni gətirən sport maşını gördüm. O isə maşının kənarında evə baxırdı. Deyəsən bayaqdan mənim çıxmağımı gözlüyürmüş . Birazdan çıxıb getməsini istiyirdim. Birdən evə tərəf yaxınlaşdığını gördüm. Qapı döyülürdü. Aşağı düşüm cvb verməli idim. Xoş bir səslə dedim.

- :" Salam . Niyə gəldin?"

O :" Salam da balacam . Gəlməyimi bir qırağa qoy qapını niyə açmırsan?"

- :" Uzun məsələdi atam.  Qapını bağlayıb gedib ki mən evdən çıxmayım. "

O :" Bəs sənlə necə danışım indi balaca?"

- :" Həyətə keç orada balkon görəcəksən... Orda danışa bilərəm"

Mən tez yuxarı çıxdım. O gəldi.. Mənə baxdı kiçik bir təbəssüm yaranmışdı. Mən isə onun göy gözlərinə baxmaqdan ayrıla bilmirdim. O gözləri ,o gülüşü ..... bu qədər gözəl ola biləvəyini düşünmürdüm.

             .......SON........

ƏzabHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin