NIQAB

3.2K 30 3
                                    


Kisah ini berlaku sekitar awal 2023 di rumah kakak aku tapi bukan berkisahkan aku sumbang mahram tapi bersama kenalan2nya...

Sebelum perkara ini terjadi, aku ke suatu tempat bersama2 keluarga aku, nak dijadikan cerita ditempat tersebutlah aku terjumpa kenalan2 kakak aku ini tapi tidak ada seorang pun yang aku kenal kerana mereka semua jenis yang bertutup penuh (berpurdah A.K.A niqab). 1st yang terjadi ketika kami semua menunggu ditempat tersebut, kenalan kakak aku ini duduk diruang menunggu dengan tudungnya terselak dan menampakkan bentuk buah dada yang bulat elok. Aku hanya memerhati sahaja nak ditegur malu, dalam masa yang sama ia dipanggil rezeki walaupun aku tidak tahu wajah dia ini cantik atau tidak. Tapi dari bentuk badan yang aku lihat agak sedap2 juga untuk di gomol2...

aku namakan kenalan kakak aku ini dengan nama nurul, agak lama dia duduk berposing macam belanja bentuk buah dadanya hinggakan aku jadi tidak senang duduk, kalau tidak difikirkan dia kenalan kakak aku sudah lama aku menyakat dia berkaitan buah dada yang di belanjakannya itu.

Masa kami diruang menunggu tersebut tiada apa yang berlaku, masa berlalu sahaja dengan aku hanya dapat melihat buah dadanya dan kote aku keras sendirian dalam jeans.

selang minggu berikutnya aku perlu ke rumah kakak aku di pantai timur, kakak aku mengadakan kenduri dirumahnya, kami sampai petang tersebut dan nurul ada dirumah kakak aku, aku masih2 mencuri2 pandang sekiranya nurul nak belanja aku lagi buah dadanya tapi tiada apa2 yang berlaku dan dibelanjakan, malam tersebut aku tiduk diruang tamu rumah, sedang aku terlena dibuai mimpi2 indah aku terasakan sesuatu....

Aku rasakan seperti kote aku diusap seseorang, aku buka mata dalam samar2 aku terlihat seorang perempuan bertudung hitam sedang menraba2 kote aku dari luar seluar pendek yang aku pakai dia cuba memasukkan tangan melalui pangkal seluar aku tapi tidak berjaya disebabkan seluar yang aku pakai agak fit. Cubaan keduannya dia menurunkan sedikit2 seluar aku, aku pura2 tidur nak tengok sejauh mana tindakannya, dalam samar2 tersebut aku terlihat perempuan yang dimaksudkan itu adalah nurul, ia masih mengenakan tudung labuh dan niqabnya, nurul menurunkan sedikit seluar yang aku pakai hingga menampakkan kote aku, dalam diam nurul mengusap2 kote aku, makin lama makin keras kote aku, aku dapat lihat nurul menyelak niqab yang dipakainya dan  mula mencium kote aku dibibirnya dan sedikit demi sedikit memasukkan kedalam mulutnya, nurul tidak membuka niqab yang dipakainya, aku hanya memerhati dalam diam perbuatan nurul. Betul apa orang dulu2 kata dont judge a book buy its cover, aku ingatkan yang bertudung labuh berjubah labuh berniqab tutup penuh ini tidak bernafsu, sekali dia yang mulakan dahulu, tidak perlu nak di ayat atau di apa2 sewaktu dengannya ia menyerah sendiri, aku masih lagi merasa nikmat dihisap oleh nurul dan mencuba untuk tidak mengkantoikan nurul yang aku telah sedar sepenuhnya.

Nurul masih meneruskan aktivitinya pada kote aku, makin lama makin sedap nurul hisap hinggakan kadang2 aku rasa nak terpancut tapi aku cuba untuk menahan segalanya memberi kepuasan pada nurul. Aku sudah tidak tentu arah ledakkan akan berlaku sekiranya aku tidak melakukan sesuatu, aku terus memegang kepala nurul untuk tidak meneruskan naik turun mulutnya, nurul sedikit gelabah kerana sudah menyedari aku telah sedar, aku tegur nurul bertanyakan sedap ke blowjob kote aku yang tidak seberapa besar ini, nurul menjawab dia tidak kisah besar atau kecik yang penting nikmat yang dirasai bersama. Aku minta nurul meneruskan blowjob nya dan aku cuba meraba buah dadanya nurul seakan2 tidak membenarkan aku menerokai tubuhnya aku tanpa mengalah meneruskan tindakan aku dan berjaya untuk meraba buah dadanya, tetek nurul sedap dipegang aku memulakan meramas2 dan bermain di putingnya nurul mula mengeliat2 menunjukkan kesedapan dan kepuasan yang ingin dikecapi bersama. Nurul memeruskan menghisap kote aku dan berubah2 sedikit posisi2 memberi keselesaan pada aku untuk meneruskan aktiviti meramas2 buah dadanya. Posisi nurul memberi kelebihan pada aku untuk meraba cipapnya nurul masih cuba membantah walaupun dia yang memulakan segalanya kelamaan nurul mengalah dan memberi ruang untuk aku mengusap cipapnya, aku mula meraba dari lutut hingga ke pangkal pehanya aku mula mengusap2 cipap nurul dari luar seluar dalam yang dipakainya, aku dapat rasakan nurul sudah mula berair, aku meneruskan raba cipap nurul dan berusaha untuk menyeluk ke dalam seluar dalamnya. Nurul seakan-akan mengerti aku ingin mengusap cipapnya tanpa berlapik nurul memberi sedikit ruang pada aku untuk memasukkan tangan kedalam seluar dalamnya, mulut nurul masih tekun menghisap kote aku seperti bayi yang sedang meminum susu botol.

Aku dapat rasakan cipap nurul bersih tanpa bulu, mungkin nurul sudah bersedia awal untuk diraba oleh sesorang pada malam ini, sedang aku bermain2 dengan biji kelentik nurul aku dapat rasakan nurul telah klimax yang pertama, nurul memberhentikan hisap kote aku seketika, ia cuba untuk bangun aku dengan pantas terus memeluk nurul dan membisikan padanya aku masih belum puas, nurul kata dia hanya nak ringan2 sebegini tidak mahu lebih dari itu, aku cuba untuk terus menerus memujuk nurul memberikan cipapnya untuk aku rasai, aku berjanji padanya untuk lepaskan benih aku diluar dan hanya sekejap sahaja henjutan aku, nurul khuatir orang2 lain akan tersedar dari tidur dan turun ke ruang tamu. Aku masih memujuk nurul dengan kata2 dan usapan2 tangan aku di cipapnya, nurul mengalah tapi dia memberi syarat yang mana dia tidak mahu membuka baju,tudung & niqabnya.

Aku bersetuju dengan syarat yang diberikan aku meneruskan usapan2 pada cipap nurul, nurul kembali terangsang dengan tindakan aku, aku membalikkan tubuh nurul membaringkan dia di tempat tidur aku terus aku menyelak jubah yang dipakainya dan menurunkan seluar dalam nurul aku dapat melihat cipap nurul dalam samar2 cahaya, aku masih cuba menyelak jubah nurul hingga ke dadanya untuk aku menghisap buah dadanya sambil aku menerokai cipapnya dengan kote aku, nurul memberi kerjasama dengan mengangkat sedikit badan untuk memudahkan jubahnya diselak, aku terus mengangkat kedua2 kaki nurul dan diletakkan diatas bahu aku, aku menghalakan kote aku kecipap nurul yang telah tersedia basah, aku memulakan memasuk sedikit demi sedikit kote aku, nurul mula mengeluarkan sedikit suara aku dengan pantas terus menyelak sedikit niqab nurul untuk aku mencium mulutnya untuk mengelak dari suaranya didengari orang lain. Nurul membalsa ciuman aku, dalam masa yang sama aku mula menghengjut nurul sedikit demi sedikit hingga keseluruhan kote aku terbenam di dalm cipapnya aku memberhenti seketika untuk memberi keselesaan pada cipap nurul, setelah beberapa minit aku memulakan aktiviti sorong tarik, nikmat yang teramat aku rasakan yang mana cipap nurul seperti meramas2 kote aku, aku meneruskan irama sorong tarik hinggakan aku sendiri ingin rasa nak meletup teruskan bisikkan pada nurul nak buang dimana, dengan pantas nurul memberi tahu dia nak merasakan air mani aku didalam mutulnya, tika aku hampir meledak aku dengan pantas mencabut kote aku dan menyuakan pada nurul dengan pantas menyelak niqab yang dipakainya dan memasukkan kote aku didalam mutulnya dan menyedut2 kote aku ketika air mani aku dilepaskan, nurul tidak membazirkan air mani aku hampir 95% air aku disedut dan telan oleh nurul. Aku merasakan kepuasan aku membisikan pada nurul terima kasih memuaskan aku, nurul mengucapkan pirihal yang sama.

Nurul bangun dan memperbetulkan jubah dan tudung niqab yang dipakainya dan mengucapkan terima kasih, sempat aku bertanyakan padanya hal tempohari yang di ruang menunggu dia saja atau tidak sengaja membelanja buah dadanya pada aku, nurul menyatakan dia mencuba nasib dan rupanya dia memerhati aku ketika itu yang mana aku tidak melepas mencuri pandang buah dadanya.

Kirannya malam ini kami berjaya memuaskan diri masing2...   

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 08, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

NiqabWhere stories live. Discover now