~0.2

19 2 1
                                    

jisung pov's

Yine kapımın deli gibi çalınmasına uyanmıştım ve yatakta sızlanıyordum "yine kim geldi?" diye yatakta bir sağa bir sola dönüyordum ama hâlâ alacaklı gibi çalmaya devam edince kalktım ve kapıya doğru yürüdüm 4 katlı apartmanda oturuyor komşularım ile sağlıklı ilişki kurmaya çalışıyordum komşular dediğime bakmayın en üstte ben ikinci kat biri daha oturuyordu koskoca binada sadece ikimiz vardık.

kapıyı açmam ile hyunjin'nin içeri girmesi bir oldu "ulan piç niye açmadın?!"  "uyuyordum çünkü yarrak" dedim sinirim ile "geç otur içeri dicem de geçtin bide koltuğa yerleştin" diyerek sahte sinirle kızdım  o da ağzıma ökündü bende sinirlenip yavaşça yüzüne tokat attım tabiki de drama queenliği tuttu ve kendini oradan oraya atmaya başladı daha fazla dayanamayarak mutfağa geçip kendime bir şeyler hazırlamaya başladım.

küçük şeyler de olsa yemeğimi yemiş ve kalkmıştım, odama doğru yürümeye başladım hyunjin bağırdı "hazırlan dışarı çıkalım aşırı sıcak hava dondurma falan yeriz" dedi dondurma deyince duraksadım küçüklüğümden beridir çok severim dondurmayı ama bir anda aklıma Minho geldi sanki aklımdan gidecekmiş gibi kafamı sağa sola salladım bende "tamam hazırlanıp geliyorum!!' diye bağırdım.

altıma dizlerime kadar gelen bir şort üstüme de crop giyimiş birazcık makyaj yapmıştım hemen hyunjin'nin yanına gittim "hazırım gidelim aşko" deyip tek gözümü kırptım kapıya çıkıp hemen ayakkabılarımı giydim.

merdivenlerden hızlıca indim ve dışarı çıktım gözlerim güneşten dolayı kamışmıştı hyunjin de yanıma geldi ve yürümeye başladık o sıra da boş boş sohbet ediyorduk dondurmacıyı görmem ile durdum biraz bekledim sonra yürümeye başladım adamın yanına gittim " merhabalar kolay gelsin ben dört top alıcam ikisi karamel ikisi de sadece olsun lütfen" dedim adam da gülümseyerek "tabiki de hemen hazırlıyorum" diyerek işine döndü bende adamı izlemeye başladım hyunjin de ne istediğini söyledi benim gibi izlemeye başladı.

en sonunda dondurmaları aldık ve parayı ödedik o sıra da hyunjin ile ne yapacağımızı konuşuyorduk o kadar dalmışım ki adamın teki bana çarptı dönüp özür dilemeye başladı "özrüne ihtiyacım yok dondurma al bana!!" diyerek bağırdım adam da "şuan çok işim var alamam yine karışılaşırsak sana tüm dondurma fabrikalarını alacağım" diyerek göz kırptı ve yolun yanında duran siyah lüks arabaya bindi.

bu konuşma tanıdık geldiği için orada bi süre bekledim "acaba o mu?" diye düşündüm ama bi süre sonra kendime geldim hyunjine "ben eve gidiyorum sonra haberleşir çıkarız" dedim ve koşarak eve gitmeye başladım. yaklaşık 10 dakika sonra evin önündeydim binanın kapısını açarak hızlı hızlı çıkmaya başladım o sırada evde ki köpeğim havlamaya başlamıştı biraz sonra da evdeydim köpeğim beni selamlarken ben ise ağlamaya başladım.

çocukluk aşkımı kaç yıl sonra görmüştüm o  çok yakışıklı olmuştu ben ise çapulcuya benziyordum köpeğim yanıma gelerek yüzümü yalamaya başladı onun dilini hissettiğim zaman gülmeye başladım ve oyun yapmaya başladı biraz oynadıktan sonra yorgun düşmüştüm ve yatağıma yattım.

biraz düşündükten sonra aklıma telefon geldi hemen elime aldım internete Lee Minho yazarak girdim hemen dünyaca ünlü CEO olduğu çıktı hüzün kapladı bedenimi o çok başarılı biri olmuştu o kadar serseri biri olmasına rağmen ama ben hiç bir şeydi  kıt kanaat geçiniyordum dolu borcum vardı ve işe giremiyordum biraz da buna ağladıktan sonra kalktım ve yemek yapmaya başladım.

yemek hazır olduktan sonra masayı hazırladım ve yemeye başladım o sırada Instagram'dan hemen ismini girdim ve ilk sonuçta o vardı hesabına tıklayarak hesabına bakmaya başlamıştım gerçekten çok yakışıklı olmuştu istek atıp beklemeye başladım belki anlar geri takip ederdi.





şimdilik bu kadardııı 💋💋 öbür bölüm texting olabilir 🫶🏻🫶🏻





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

dondurma düştüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin