-8-

211 11 61
                                    


Yn'den~

Ağlayarak yolda yürüyorum. Hayal kırıklığı çok sert vurdu. Ben başkasına aşıkken nasıl birinden hoşlanmamı bekleyebilirlerdi ki? Bu imkansız! Soluklanmak için bir banka oturdum ve gökyüzüne bakarak derin bir nefes aldım. Kendine kendime bir soru sordum.

Gerçekten Ömer'i seviyor musun?

...

Bu sorunun cevabını söylemek benim için zor. Çünkü bir fikrim yok. 


-1 ay sonra-

Emre'ye eskisi gibi bakamıyorum. Hep yanlış anlayacak diye korkuyorum. Ya ona aşık olduğumu sanarsa? Vicdan azabı çekmek istemiyorum. 

Ömer'le konuşuyoruz ve açıkçası eskisi gibi olmak istemediğimi farkettim. Abim, Merve ve Emre bu durumun farkında. Öbürleri bizi shiplemeye devam ediyor. Ve ben bu durumdan açıkçası memnun değilim. Sadece Ömer'le yakın olduğum zaman bazen Emre'yle göz göze geliyorum. Bu da canımı yakıyor. 

Ben.. bu 1 ayda Emre'ye karşı bir şeyler hissettiğimi farkettim. Bu güzel. Arada yakın davranıyorum ama Ömer varken umut vermek istemiyorum.

Kızlarla hava almak için dışarı çıktım. Okulları bugün tatil. Bu yüzden Furkan ben ve kızlar yürüyüşe çıktık. Ömer'in işi varmış. Gelmedi o yüzden.

Furkan'la dün boşandık. ama anaokulu arkadaşı olduğumuz için tabiki hala beraber konuşup takılıyoruz. Eğlenceli! Zaten kızlar onun babaları olmadığını biliyor. Bu yüzden işim daha kolay. Furkan arkadaşları ile görüşmeye gidince bende kızları parka götürdüm. Onlar beraber salıncakta sallanırken bende oturmuş bir şeyler içerken onları izliyorum. Onlar olduğu zaman dertlerimin yok olduğunu hissediyorum. 

Bir ara elim gereksiz telefonuma kaydı. Alıp baktım. Emre'den mesaj gelmiş. İç çekip mesaja baktım.

Seviyorum ama umut vermemek için sevmiyormuş gibi davranıyorum.

-Yazışma-

(Emre'nin ismini Yn kaydetmiş Yn'in ismini de Emre öyle düşünün)

Emre- Yn bi baksana (11.45)


<3- efendim (12.32)


Emre- biliyorum kızacaksın ama bir şey söylemem gerek (12.32)

 <3- Emre yine Ömer'le ilgiliyse istemiyorum 1 aydır aynı şey yeter sıkıldım 

<3- Anla artık ben seni sev-mi-yo-rum böyle mi anlatmam gerek

<3- Ben Ömer'i seviyorum ve sevmeye devam edeceğim (12.35)

Emre- ... 

Emre- sevdiğin Yasemin aynı odada.

Emre- ve o odada hiçte hayra alamet konuşmalar dönmüyor. 

Emre- bunu söyleyecektim ama sen bilirsin. (12.35)

<3- ne (12.39)

Kalbimdeki Ses ~2~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin