Exorcizarea

120 5 0
                                    

Fratilor, pentru mine exorcizarea e un subiect interesant... adica am vazut atatea filme si scene chiar din viata reala ca de exemplu, de revelion am fost la buna-mea in sat si am vazut la biserica o femeie care cand o inceput preotu sa citeasca nu stiu ce cacat citea el acolo, asta o inceput sa se ia de cap si sa urle. O fost cea mai tare faza ever. Pacat ca nu am filmat :(

Anneliese Michele a fost o tânără din Germania, de religie catolică, despre care s-a spus că ar fi fost posedata de demoni. Oficial, a murit în 1976, de foame şi din cauza deshidratării. Viaţa lui Michele a fost una foarte grea. Suferinţele fetei au fost considerate de medici drept grave afecţiuni psihiatrice. Aceste manifestări înfricoşătoare i-au furat copilăria. De la vârsta de 16 ani până la 23 de ani, viaţa lui Michele a fost un adevărat coşmar. La 18 ani a suferit un atac epileptic.

La scurt timp, a început să aibă halucinaţii în timp ce se închina şi auzea voci care îi spuneau că este posedată. Avea un comportament din ce în ce mai ciudat: îşi bea propria urină, mânca păianjeni şi cărbune, îşi sfâşia hainele şi urla ca din gură de şarpte. Ajunsese să cântărească 30 de kilograme, la 23 de ani.

Într-un final, a ajuns la Biserică pentru a fi exorcizată. A murit în timpul ritualului, iar preoţii care au participat la exorcizare au fost acuzaţi de crimă. Oamenii vremii au crezut cu tărie în ideea că Michel a fost posedată de demoni şi că ar fi ajuns în această situaţie pentru că a încercat să se sinucidă. Povestea terifiantă a lui Anneliese Michel a inspirat două filme de groază: "Exorcizarea lui Emily Rose" si "Requiem"

Povesti paranormaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum