Harmadik nap
Reggel nagyon jó volt mert ki tudtam pihenniagam mentünk reggelizni és utána még vissza mentünk a szobáink ba. Utána elindultunk megnézi 2db. tengerparti várost.
Még néztük a városokat szakadó esőben ami kicsit szár volt.
Visszamentünk a szálládra és ebédeltünk. Ami egy szendvics volt.
Ebéd után mentünk hajózni a tengerre és szintén szakadt az eső. Körbe mentünk egy híd alatt. Erika néni kérdésére felmentünk egy kilátó helyre ahonnan láttuk a tengert. Mikor visszatértünk a buszra nagyon fáradt voltam.
Visszaérve beszélgettem Emmával, Kikivel, Kingával dolgokról. Azután mentünk vacsizni. Ami jó volt.
Alvás elött beszélgettem Emmával és a transz nemü barátjával. Ezután visszamentünk a szobába és elaludtunk.
Negyedik nap
(Ucsó nap)
Reggel felriadtunk Böbe ébresztőjére. (majdnem szívbajt kaptam)
Összekészültünk és mentünk reggelizni. Megint Emmával, Kikivel ültünk egy asztalnál.
Pár perc készülődés után kivittük a cuccainkat a buszhoz. Kb.2-órát utaztunk Zagrebbe. Az első órát végig untam de legalább volt WiFi. (de csak az első órában, még mindig szakad az eső)
A második órában zenét hallgattam. Az egyik kedvenc animémből a Death note-ból a nightmare-től.
Mikor odaértünk gyorsan kitesékeltek minket a buszból és indultunk is. Nagyon hideg volt, esett az eső és fújt egy kicsit a szél is.
Kikivel beszéltem egész úton. Végül vettem egy mágnest és Kingáék is találtak valamit családtagjaiknak.Végül ebédelni a mekiben voltunk sajtbúrgert ettünk mindenkinek járt egy kis adag krumpli, 3db hambi, egy kis űdítő. (nagyon fincsi volt)
Végül elindultunk hazafelé Magyarországra.A b-s fiúk ittak egy akárhány napos narancslevet. Mindegyik szarul volt egy ideig aztán.
Végül átértünk a határon és utána még egyszer álltunk meg mosdózni.
Végül hazaértünk és hazavittük Böbét mert még volt beszélve.
Mikor hazaértünk kipakoltam a 2 kistáskából.
Végül ez a nap is jó volt.
Apropó a csapatos kaját így kaptuk meg.
Végül nagyon finom volt a kaja. Ezeket a napokat sose felejtem el. Lesz majd magyarázat is.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Horvátország, Szlovénia
ФэнтезиBocsi hogy nem volt sokáig új rész csak nem értem rá. Másnap a két farkas elment sétálni eközben Blitzo és társai megint felidegesítették egymást.