𝚈/𝙽:𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎
𝙽/𝙽:𝙽𝚒𝚌𝚔 𝚗𝚊𝚖𝚎
𝙴/𝚌:𝚎𝚢𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛
𝙷/𝚌:𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛𝚃𝚑𝚒𝚛𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝙿𝙾𝚅:
𝚈/𝙽 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚛𝚊𝚙𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚎𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚛𝚎𝚝𝚎, 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚖𝚒𝚡𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜. 𝙼𝚘𝚖 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚌𝚞𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗 𝚊𝚒𝚍 𝚔𝚒𝚝.
"𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍?" 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚖 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍, 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚒𝚗.
"𝙸-𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 "𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚖-𝚖𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚕𝚎𝚎𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚙𝚊𝚒𝚗" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚋𝚋𝚎𝚍. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚖 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊 𝚌𝚘𝚝𝚝𝚘𝚗 𝚋𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚛𝚒𝚣𝚣𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚌𝚑𝚘𝚑𝚘𝚕 𝚘𝚗 𝚒𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚛𝚞𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚔𝚗𝚎𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊 𝚋𝚊𝚗𝚍𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚓𝚞𝚛𝚢.
"𝚃𝚑-𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚖-𝚖𝚊𝚖𝚊" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎, 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜.
-𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚎-
𝚈/𝙽'𝚜 𝙿𝙾𝚅:
𝙸 𝚙𝚒𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚙𝚒𝚗𝚔 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚊𝚛𝚍𝚎𝚗. 𝙼𝚢 𝚖𝚊𝚖𝚊 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚗𝚎𝚒𝚐𝚑𝚋𝚘𝚛𝚜 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚒𝚐𝚑𝚋𝚘𝚛𝚑𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝙸 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚗𝚎𝚠 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚖𝚊𝚝𝚎, 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚗𝚎𝚠 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚗.
-𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 "𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗" 𝚐𝚎𝚝𝚜 𝚑𝚎𝚛𝚎-
𝙸 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠, 𝚐𝚕𝚊𝚗𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔, 𝚖𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚖𝚎𝚗 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚡𝚎𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎.
"𝙼𝚘𝚖𝚖𝚢! 𝙼𝚢 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚖𝚊𝚝𝚎𝚜 𝚑𝚎𝚛𝚎!!!" 𝙸 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍𝚕𝚢 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖."𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝!" 𝚜𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎.
𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚖 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝.
"Mama, can I go over?"
"Sure sweetheart!" she answered.
I walked out the front door, watching my step. I walked to the purple haired girl and taped her shoulder. She flinched and wipped around.
"Sorry!" I apologized for scarring her.
"Oh" was all she said.
"I'm Y/N L/N!" I shook her hand with delight.
"I'm Kyouka Jiro" she responded shyly.
"Let's be friends?" I questioned, waiting for approval.
"S-sure" she answered." you like music? "
"Yeah!!"
"Wanna ask your mom if you could come over? My parents are musicians"
"Wow! Okay. "
-few minutes later-
"She said yes! "
"Okay then let's go"
Third person POV:
𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚠𝚘 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚜 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚒𝚖𝚒𝚕𝚊𝚛 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚝𝚊𝚜𝚝𝚎.
𝙰/𝙽: 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚒𝚜 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜! 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚞𝚜𝚒𝚌 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚖𝚢 𝚏𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚗! 𝚁𝚗 𝙸'𝚖 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 "𝚄𝚗𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚛𝚎𝚑𝚎𝚊𝚛𝚜𝚊𝚕!" 𝚊𝚗𝚍 𝙸'𝚖 𝚟𝚒𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚗. 𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚕𝚘𝚐𝚞𝚎! 𝚂𝚎𝚎 𝚢'𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 1! 𝙱𝚢𝚎 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 💛
YOU ARE READING
☊ In love with a rock star ☊
Teen FictionI stared at her, watching the way she moves her hips, wait what am I saying?! I like denki, not jiro, right? Life of a 15 year old teen, starting UA with her "friend." Y/N, the main character of the story, met a cute flirty boy. But she then realiz...