Kisah ni bermula agak lama apa2 aqu intro dulu sikit...
nama aku zam aqu ni orgnya biasa2 je..jenis aqu kawan dengan semua org x kira la baik ke jahat ke CIMB (cina india melayu bangsa asing)..as long as hormat menghormati aqu ok je...Aqu ada sorg kawan nie..melayu tapi berkawan bercouple dengan sorg cina nama AHYEIN (amoi [xde amoi sgt sbb tahun 82])..tapi orgnya elok..sedap mata memandang body kecik je..kategori katik..asal aqu kenal depa nie melalui kawan aqu jugak..sebab depa ada buka kedai massage..memulanya aqu agak terkejut jugak la melayu buka kedai urut biasa2..NO B2B..NO KONGKEK NO SEX..PINGPONG Only..
Nak dijadikan cerita kawan aqu yg melayu ni beralih arah ke lain..keluar dari kawasan yg aqu tinggal tapi aqu masih keep in touch dgn amoi dia..makin lama aqu berkawan dgn Ahyein ni baru aqu tau Ahyein ni rupanya janda anak 3 (macam tak percaya oooo)...sebb body dia elok kecik2 je..tetek kecik badan kecik..pendek kalau ikutkan pakej tu ada la..dari muka hingga kaki..
setelah ketiadaan kawan aqu a.k.a BF si ahyein ni aqu makin hari makin rapat pulak dgn dia nie..dr wasap2 biasa2 hingga la ke sayang2 honey2...hehehehe...ahyein memberi respon yg baik jgk sejak kami wasap sweet2 nie..
Ada 1 hari nie ahyein minta tolong aqu bawakan dia utk urusan luar..aqu on je perkara tu..saje dalam kereta aqu bersweet2(pickup line je) dgn dia melayan jgk walaupn dia cina dia paham pickup line melayu2 ni..kahkahkah...setelah selesai urusan kami di pekan (kaunter2 gomen) kami gerak balik...kisah di kaunter2 gomen semua usha aqu pelik je..sebb berjalan dgn pompuan cina dan aqu yg uruskan hal2 borang2 or bercakap2 dgn pegawai kaunter.
Setibanya kami depan rumah ahyein. dia tanya aqu tak nak masuk ke..utk pengetahuan korang aqu ada je lepak rumah ahyein ni sama ada masa BF dia ada atau pun selepas BF dia menghilangkan diri nie..aqu memang agak free hari tu so aqu ON la nk lepak rumah dia..cuaca pn agak panas so boleh aqu rilex2 kejap kt rumah nie..aqu xada pasang niat apa2 pn kt ahyein hari nie..nk rogol ke..nk ringan2 ke xada pun..kawasan perumahan dia nie agak elit..guard saje pn sampai 2 lapis..so xada la aqu nak cuak or risaukan apa2...
Aqu landing kt ruang tamu..rumah ahyein nie kosong..dia tinggal sorg saje..tengah aqu bersantai2 dengan kipas and aircond dipasang ahyein dtg ke aqu bawakan air sejuk...selalu kalau aqu lepak rumah nie bila aqu duduk atas kerusi ahyein akan duduk bawah sama jgk sebaliknya..x kira waktu bila sama je kedudukan kami nie..agak berjarak (menjaga penjarakkan sosial)...hehehehehehe...tapi hari nie aqu rasa lain sikit macam ada sesuatu akan berlaku..rupanya janggan aqu tepat..ahyein kata kt aqu nk masuk kejap mandi dia agak panas selepas kami berurusan di luar..aqu saje cakap nk join mandi jugak aqu pn rasa panas jgk..baik ketika urusan luar atau pn panas tgk dia yg hot...hahahaha
Ahyein jeling je kt aqu katanya aqu nie gatal...hahahaha...aqu dengar air bilik air dipasang and dengar bunyi air..xlama lepas tu ahyein keluar dr bilik dia keruang tamu dengan pakai tshirt seluar macam pakai x pakai je rupanya..korang pahamkan cina suka pakai seluar pendek betoi2 tshirt tu kt paras punggung je..ahyein duduk kt depan aqu tapi dibawah..xde la aqu nampak sgt alur tembam dia..cuma yg jelas aqu dpt tgk keseluruhan kaki dia..walaupn berumur sikit tapi kulit kaki sampai peha dia licin elokkkkk je.....tengah kami duk layan tv entah apa2nya cerita ahyein bersuara kt aqu..bertanyakan kenapa aqu x masuk mandi..aqu nyatakan kalau aqu masuk tadi mau lain perkara yg terjadi...hahahahahaha..sempat ahyein tampar kaki aqu disebbkan tu..aqu masih x lepas mencuci mata tgk keseluruhan peha dia..geram betul rasanya..nak diterkam risau nanti dh xdapat nak lepak rumah dia lagi...aqu cuba cari akal macam mana aqu nak ringan2 dgn ahyein nie..aqu dpt 1 akal lucah nak dibagikan pd ahyein nie..aqu terus bangun je ahyein tanya pd aqu nak kemana aqu katakan nak ketandas kejap..xtahan tengak benda panas depan mata...hahahahaha...ahyein jeling sambil gelak pada aqu..saje aqu duk dalam bilik air sambil buka air konon2 mcm merancap la..habis jugak rokok sebatang punya nak buat akainya..aqu sampai ruangtamu buat2 muka puas je..ahyein senyum penuh makna..dia tanya OK ke? aqu jawab la biasa la sendiri layan...hahaha..padahal x ada apa2 yg berlaku dalam toilet pn..ahyein gelak sakan aqu balas ye la ahyein ada tapi bukan nak tolong pun..setakat payung je...ahyein sempat lg serang balas katanya x akan tengok kaki pn sudah stim..aqu nak mengalah bkn zam la kalau x menjawab..aqu kata kaki betis peha yg zahir ditengok yg di imiginasi belum kira lagi..kami sama2 gelak..