Дазай повернувся з роботи додому раніше.Він не попереджав Маргарет про те,що сьогодні він приїде з роботи раніше.Осаму хотів піти до своєї доньки але він почував якісь дивні звуки зі спальні Маргарет і вирішив спочатку піти до Маргарет.Коли він зайшов у спальню він побачив якогось хлопця, який цілував його дружину.
-Що тут відбувається?! -Хлопець із дівчиною повернулися та побачили Дазая.
-Чому ти вже вдома?-спитала дівчина
-Якщо ти не забула, я тут живу
-Ти ж зазвичай в одиннадцятій вечора приходиш додому
-А сьогодні вирішив зробити сюрприз і приїхав раніше а тут...Я не хочу про це говорити... як ти могла
-Дазай, давай визнаємо,що ні ти не любиш мене,ні я не люблю тебе.
-Я розумію,що ми не любимо один одного але мені все одно боляче що я вісім років на тебе витратив(одружилися вони коли їм було по 18 років)
-Давай розлучимося-запропонувала дівчина
-А,давай
-Бізнес поділимо навпіл
-Добре, я зараз же збираю речі і їду з цього будинку,Арію я забираю собою
-Забирай вона мені все одно не потрібна
-Як ти таке можеш говорити вона і твоя донька
-Я її не хотіла ти це чудово знаєш
-Ну да міг би й не питати.Я пішов з тобою я ще зв'яжусь, щоб ти підписала документи про розлучення
-Ага йди вже-дівчина була рада що вона розлучається з Дазаєм.Дазай пішов у кімнату Арії вона спала,тому Дазай зібрав її речі сам потім він пішов збирати і свої речі.Непомітно до нього підійшла його донька.
-Тату, що ти робиш?-Осаму обернувся до дівчинки
-Я тебе розбудив?
-Так
-Ой вибач,іди поки що одягни курточку зараз ми поїдемо в наш новий будинок
-Чому? Що трапилося?-Дазай підійшов до Арії і поклав їй руку на плече
-Розумієш іноді люди розуміють,що вони не підходять один одному і вони розлучаються.
-Тобто ти з мамою розлучаєшся?
-Так
-Тато,я рада за тебе!
-Чому?
-Я ж бачу,як ви ставитеся один до одного.Ви зовсім не любите один одного
-Ти маєш рацію, ти б була б не поганим психологом
-Ти хочеш, щоб я стала психологом
-Мені все одно ким ти станеш я все одно буду тебе любити.Арія пішла одягати куртку,а Дазай продовжив збирати речі.Осаму зібрав речі і вони з Арією пішли до машини.Дазай посадив доньку в машину, а сам складав усі речі в багажник.Він сів у машину і поїхав до однієї зі своїх квартир.
-Арі,ми вже приїхали-він подивився на задні сидіння і побачив, що Арія вже спить.
-Як же ти мило спиш-він вийшов з машини і взяв Арію на руки щоб віднести до квартири.Дазай увійшов у крартиру і відніс Арію в одну з кімнат поклав її на ліжко, а сам пішов за речами.Він заніс усі речі до квартири і пішов спати.
Вранці його розбудила Арія.
-Тато, тато не спи пішли речі розбирати!
-Мг...ще п'ять хвилинок-пробурмотів шатен
-Тато,ти так довго спиш
-Ага,зараз уже встаю-Осаму підвівся з ліжка і пішов у зал,де були всі їхні речі.Арія та Осаму за 2 години розібрали всі речі.Після того, як вони розібрали речі Дазай замовив піцу, бо він не вміє готувати.У його двері хтось постукав це була доставка Осаму забрав піцу та пішов до Арії.Вони поїли піцу і до Дазая подзвонила Маргарет і попросила його до неї підїхати щоб підписати документи він їй сказав що скоро приїде.
-Арі, я їду до твоєї мами ти посидиш одна?
-Тато неїдь будь ласка я не хочу бути одна вдома .
-Зараз я зателефоную до Оди він з тобою посидить.
-До дядька Саку?
-Так саме до нього
-Добре,нехай приїжає-сказала дівчинка і пішла до себе до кімнати*Розмова з Ода Скаку*
-Привіт, Ода!Ти не занятий?
-Ні,ти щось хочеш?
-Просто мені потрібно щоб ти з Арією посидів
-Маргарет знову на шопінг пішла?
-Ні я їду до неї підписати документи про розлучення
-Ого, добре я їду вже
-Ага ось адреса********
-Чекай мене я вже їду
-ДобреДазай уже одягнувся і чекав на Оду.У двері хтось постукав і Дазай пішов відчиняти двері, це був Ода.
-Де ж це Арі?-радісно сказав Ода
-Я тут дядько,ти прийшов!-вибігла зі своєї кімнати маленька дівчинка
-Ти що думала, що я не прийду до тебе
-Так ви тут сидіть,а поїхав-сказав шатен і пішов до дверей щоб піти.
-Пока,тато-Осаму розвернувся
-Пока,пока не нудьгуйте!Дазай поїхав до Маргарет і підписав документи,тепер він був розлучений.Приїхавши додому він побачив Арію, яка вже спала.Осаму попрощався з Одою і пішов у ванну. Прийнявши ванну він пішов спати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Якби не вона ми б не були разом
FanfictionДазай є сином бізнесмена він має дружину та доньку.Дружину Дазая звати Маргарет,а доньку Арія.Дазаю і Маргарет по 26 років його донці 6 років.Арію він обожнює, але його дружина не любить доньку,як і Дазая.Чуя простий вчитель молодших класів працює у...