Вже вересень Арія ходила до школи.Щодня її відводив і забирав додому Ода так,як Дазай був зайнятий на работі він рано їхав на роботу і пізно приїжджав додому. Ода був не проти проводити час з Арієюви запитаєте"Чому Дазай не найняв няню для Арії?" все дуже просто вони просто не витримували з нею,вона дуже вередувала і ні з ким з них вона не хотіла проводити час тому Ода був згодним стати так би мовити нянем.
Одного разу коли Ода Саку забиравш Арію зі школи до нього підійшов молодий учитель, виглядав він на років 20(Так Чуя в 23 виглядає на 20).Він виглядав як фотомодель у нього було руде волосся і красиві блакитні очі,сам він був невисоким.
-Доброго дня,ви батько Арії?Чи можу я з вами поговорити?
-Доброго дня!Ні не батько Арії
-А хто тоді?
-Я її хрещений
-Бідолашна дівчинка в неї і батько і мати померла?(Чуя так сказав тому, що якщо батьки дітей вмирають їх забираю хрещені)-засмучено сказав Накахара.
-Ні у неї є батько просто він дуже занятий-сказав Ода-але може з'явиться в неї ще один батько-вже пробурмотав Ода Саку.Чуя не почув,що пробурмутав Ода.
-А як я можу зв'язатися з її батьком?
-Ось тримайте його номер-він дав номер Дазая і пішов з Арією додому21:39
Дазай прийшов додому з роботи. Шатен зробив усім чай вони попили чай і Ода пішов.Осаму вклав свою доньку спати.Він ще прочитав їй книгу і перед тим,як піти шатен поцілував її в лоб.Кареокий зайшов у свою кімнату і ліг спати так, як на годину вже було 22:51 але до нього хтось подзвонив.
-Та хто це вже дзвонить я просто хочу відпочити від тяжкого робочого дня але ні до мене хтось дзвонить о одиннадцятій годині ночі-сердито сказав Осаму він був уже готовий накричати на цю людину але тихий ніжний і лагіндний чоловічий голос почав говорити першим.
-Вибачте, що я так пізно дзвоню-сказав рудоволосий нащо шатен спокійним голосом йому відповідає:
-Нічого страшного(перевзувся походу чи що)
-Забув приставитися я Накахара Чуя,вчитель Арії
-Я Осаму Дазай.Про що ви хочете поговорити?
-Я би хотів обговорити під час того,як ми зустрінемся
-Добре і коли ж ми зустрінемся?
-Ода сказав,що ви дуже занята людина тому ви можете самі вибрати день який вам підходить
-Добре тоді нехай ця зустріч буде цієї п'ятниці
-Добре я чекаю на вас.До зустрічі!
-До зустрічі!Дащай поклав слухавку і ліг спати Чуя також ліг спати
ВИ ЧИТАЄТЕ
Якби не вона ми б не були разом
FanfictionДазай є сином бізнесмена він має дружину та доньку.Дружину Дазая звати Маргарет,а доньку Арія.Дазаю і Маргарет по 26 років його донці 6 років.Арію він обожнює, але його дружина не любить доньку,як і Дазая.Чуя простий вчитель молодших класів працює у...