1.

83 10 2
                                    

hola!

dopředu říkám, že tu nebudu o sobě vypisovat nějaké fakty, které by stejně nikoho nezajímaly. napíšu sem prozatím jen svůj bias list, fav kpop shipy a fav bl shipy a z toho důvodu tahle kniha bude třeba několikrát i aktualizována, protože se mi to jednou za čas mění. 

asi začneme tedy kpop stuffem.

v bts je můj ult a to yoongi. yoongi je moje safe place rn takovej můj ult ult bias lol.. bias wreckery jsou ostatní členové, jako i v txt a skz.

ve skz mám moje další dva ult biase hyunjina a minha. minho je hodně jako já a hyun je prostě hyun. jako co k tomu jinýho dodat, že?

v txt je můj bias po hodně dlouhé době beomgyu. what a sweetie he is.

v xh jsem ot6, protože jak si mám asi vybrat?

v ateez je mým biasem asi yeosang, je těžký si vybrat nom, a bias wreckrové se mi furt střídají, ale nejčastěji je tam hongjoong.

v the rose je mým biasem woosung neboli sammy a jsem s ním a celkově s the rose teď lehce obsessed.

a v gidle je moje bias soyeon a bias wrecker soojin. and i miss her.

(kdyžtak se omlouvám za to, že tu je něco napsané anglicky, angličtina je můj druhý jazyk a prostě něco nedokážu vyjádřit v češtině v tu danou chvíli, co to tady píšu)

mezi mé fav skupiny patřilo více skupin, ale nebylo pro mě možné u nich moc vydržet. 

nom a moje fav shipy jsou yoonkook, trochu stále taekook, taegi, yoonmin, sope, hopemin, namjin, hyunlix, minsung, hyunho, samsung, jeonglix, taegyu, yeonbin, ale jinak dokážu tak nějak shipovat všechny se všema (třeba jimin a felix? i know i'm weird). ale i tak, hyyh yoonkook momentálně owns my heart.

jen chci říct, že je všechny vidím jako VELMI BLÍZKÉ KAMARÁDY a ne, že spolu chodí nebo něco. a kdyby přeci jen byli spolu, je mi to tak nějak jedno. podporovat je budu tak či tak a je to přeci jen jejich soukromí, s kým jsou.

no nic, adios, uvidíme se u další kapitoly!

Facts about meKde žijí příběhy. Začni objevovat