Utolsó órán ülök, és szét unom a fejemet. A telefonom kijelzőjét bámulva várom, hogy Madison a legjobb barátnőm visszaírjon. Ma úgy gondoltam, átjöhetne egy kicsit, rég volt nálam. Pittyent is egyet a telefonom, amit Mrs. Taylor, a töri tanárom meg is hallott.
-Kinek pittyog a telefonja?- nézett körbe
Mindenki rámszögezte a tekintetét, én pedig csak ültem a padba és már álltam is fel, kivinni a telefonomat a tanári asztalra. Egy pillanatra ránéztem a képernyőre, de nem Madison írt, hanem az egyik 10.es srác, Kyle. Mit akarhat ő tőlem? Remélem csak valami leckét akar velem megoldatni, vagy nem is tudom mire gondoljak.
Csörren a csengő, gyorsan bedoptam a táskámba a cuccokat, majd mentem a tanári asztalhoz elvenni a telefonomat, de Mrs. Taylor megállított az ajtóban.
-Emily, tudod ezért szaktanári jár, mert üzengettél órán. Nem azért van itt, hanem azért hogy ha bármi van tudjatok telefonálni vészhelyzetekben is. Az előző iskolai lövöldözés nagyon brutális volt, ezért lehet nálatok!- magyarázott Mrs. Taylor, én pedig csak bólogattam, a felét nem is értettem, csak is Kyle-on zakatolt a fejem. Mit akarhat tőlem egy 10. es srác? Pont Kyle?
Kiléptem a teremből és már kapcsoltam is be a telefonom.(Mivel ki kellett kapcsolnom)
-Ajj gyerünk már!-sutottogtam feszülten( ez az Iphone 15 már elavult..)
-Hé Em!- Intett nekem a folyosó végéről Kyle majd odajött hozzám. - Nem írtál vissza, pedig elérhető voltál!-támaszkodott a falnak
-Bocsáss meg, hogy töri órán voltam, és Mrs. Taylor elvette a telefonomat!-röhögtem
-Ja hát Mrs. Répa orr harap az ilyenre!- húzta széles mosolyra a száját
Állj. Állj, áll, állj! Kyle kedves velem. Előbb meg még a suliudvaron szekált( jól megkapta, azóta megvan a heg a szeme alatt :D, de igazgatóit kaptam) Nem értem Kyle logikáját.
-Uhum, és amúgy mit is írtál?- néztem fel rá kérdőn
-Igazából csak annyit, hogy este kijössz a parkba? Mert valamilyen koncert lesz, és mi kimegyünk. Például Jack, Oliver, Joe, tudod ezek a haverok.- mondta
-Bocs, de ma Madisonnal leszek délután, és már mennem is kéne, szóval..-kezdtem, de Kyle belevágott
-Menj csak, nem tartalak fel!- mosolygott- Várj, itt van még valami!-húzott elő a zsebéből egy fecnit és felém nyújtotta
-Pff köszi lúzer.- nevettem majd hátatfordítottam és elindultam Maddyék terméhez.
Addi már az ajtóba várt engem, pár pick me lánnyal körbevéve.
-Sziaa Maddy!- köszöntem és átöleltem
-Jézus, mi az a nadrág? Hentes nadrág- suttogta Olivia kuncogva
-Mondja ugye a ,,seggem mellem kivan " lány?-álltam el Maddy elől
-Emy, ebből nem lesz jó vége..- lépett hátrébb Addison
Tudta, hogy ebből nagy balhé lesz. Ha valaki nekem beszól akkor én azt nem hagyom annyiban. És most is így történt.
-Nézz már magadra, anyád se örül neked ha haza érsz. Ásd el magad akkor jobb lesz!- Nézett végig rajtam Olivia fel és le
Dühbe gurultam és nekirohantam Oliviának. Voltam én is a földön, meg ő is. A fél iskola körülöttünk volt, éa videózott de én csak ütöttem a lányt teljes erőmből, majd a két felsős tanár választott el minket. Az orromból ömlött a vér, a szemem fel volt dagadva, majd Oliviára ránéztem aki a földön feküdt, és a fejéből folyt a vér. Bazdki. Felálltam és Oliviára nézve láttam, hogy eszméletlen... vagy halott... Némán álltam a folyosón, az egyik felsős tanár a kezemet hátrafogva állt mögöttem, majd Olivia észhez tért.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az őrület világában
Paranormal2091 éveiben járunk, mikor a 15 éves lányok, Emily és Madison tévét néznek, majd a hirtelen beugró híradó mindent megváltoztat...