1. Bölüm: KAZA

8 2 0
                                    

Ahh bu ışıkta ne tam gözüme geliyor Rahatsız edici lütfen biri bu ışığı kapatsın. Duyduklarının üstünde bir ağırlık çökmüş yaşıyordum zorluyordum ama yinede dinliyordum. Ailemin bir an beni uyandırmasını ikilemde bıraktım.

Arından bazı sesleri okuduğu hepsi oldukça boğuk bir şekildeydi ama bir tanesini anlamıştım bir erkek sesiydi

-Burada başka bir yaralı daha var gelin onuda alın.

Sonra uzun bir ömrü daldım artık unutmaya gittiğim neler yaşadığımı ve ne olduğunu tek bir yere giden şey başımın çok ağrımasıydı sonra göz çevrelerindekim böceklere başladı ve pencerelerden dışarıdaki uzun sürenin ardından ilk defa korudukları açmıştım kahverengi bir şey vardı yukarıdaki çevrelerimi hareket ettirdim ve doğruldum yattıktan sonra içerideki üç tane minik kız geldi

- Uyanmış Shinobu-san'a onun uyandığını söylemeliyiz

-Tamam ben gitmeyi istiyorum.

-Tamam.

bir yane kız yanlarından ayrıldı 

-B-ben neredeyim?

-Sorun yok lenora-san kelebek konağındasınız sizi kuşatmak için beş çaba harcıyoruz.

-Beş gün mü?Benim ismin Lenora mı?

-Hatırlayamıyor musunuz?

-Hayır düşünmeye çalıştığım zaman başım ağrımaya başlıyor.

elimi kafama koydum başım sızlamya devam ediyordu.Ardından içeri o küçük kızla bir tane kız boyu geldi kısaydı siyah mor karışımlı harmanlanmış saçlarını kelebekli bir toka ile bağlamıştı üstünde ise kelebek desenli bir haori giymişti.

-Ara ara geçişiniz demek ilk önce ateşine bakalım

ardından elini bir şekilde koydu ve bir çubuk çıkardı ve onu ağzıma koydu ve biraz bekledikten sonra ötmeye başladı ağzımdan çıkardı

-36.5 tamam sorun yok iyisin ağrıyan bir yerin var mı?

-Şey kafam ağrıyor ve geçmişimi saklamaya çalıştıkça başım ağrıyor.

-Hmm kavrayışı ani çarpma sonucu kafasındaki sinirler zara görmüş olmalı ve geçmişini hatırlıyor olması nedeninde bu.

- Peki bana noldu ?

-Sen otelleri üzere tren ile giderken kaza yapmışsınız ve trende kalan yolcuların tamamı sen hariç öldü senide arkadaşını buldu ve seni tedavi ettirmem için bana gönderdi.

-Siz kimsiniz?

- kendini tanıtmayı not ediyorum ben Kochou Shinobu Böcek hashirası .

-Hashira mı ? bir ?

-Şeytan avcıları kol harekâtını en güçlü birlikleri demek ve ordunu yönetici konumunda görüyorlar.

-Şeytan mı? o nedir?

- Şeytanlar bir çeşittir canavarlar insanlar yiyerek güçlenirler gece vakitleri ortaya çıkarlar bizim insanlar zara görmen diye bizim bu topluluğu kurduk ve insanlar gruplarına başladık.

- Peki korunmanız için sağolun.

-Ne demek.

kız herzaman gülümsüyordu oldukça güzel bir yüzü vardı.

-Beni kurtaranlarla tanışabilir miyim?

-Tabi neden olmasın.

Kız ıslık çalmak ve bir tane uçan şey hızının koluna konduelimi kanatlardan bir şey çekip çektim.

-O şeyde ne?

- Bu bir karga iblis avcılarının iletişim aracı olarak kullanırız.

karga demek oldukça karmaşık simsiyah tüyleri ve gözleri vardı.

-Rengoku-san'a ziyaret beni davet söyler yanlış mı?

karga birdenbire bitirdi

-Gak gak tabi tabi

dedi ve havalandı ve boşlukta süzülüp gitti 

-Herhangi bir yerin ağrırsa lütfen bana bildirin .

-peki ss-

-Shinobu hafızasını kaybettiğin için sorun yok ise bir şeye ihtiyacın olursa kızlara söyle.

-Peki.

-Sizlere güveniyorum kızlar dedi ve odadan çıktı.

sığınağa tekrar uzandım ve geçmişimi hatırlamaya çalıştığım ama başım sürekli ağrıyordu.başımı sağ taraflardakiler ve bir bardak vardı ve onun içinde ise su vardı doğruldum ve elimi tuttum ve sudan bir yudum aldım.

-Hahaha demek uyanmışşın seni trenin altında kurtardığımdan daha iyi göründüğün iyileşmişsin.

bu ses benim uykudayken duyuduğum o erkeğin sesiydi başlangıcını ona doğru yorumladı ve ona baktı... 

         SON...

Demon Slayer: Yeni HashiraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin