Beni kurtaran bu adamıydı sarı ve kızılla karışık saçları olan sarı gözleri olan yapılı ve yakışıklı bir adamdı o.
-M-merhaba ben Lenora siz kimsiniz?
-Hahaha selamlar ben Rengoku Kyojorou tanıştığımıza memnun oldum.
Sesi oldukça gürültülü çıkıyordu ve etrafına yaydığı aura nefesi kesecek derecede güçlüydü karşı konulmaz bir aurası vardı onun .
-Anlaşılan iyileşmiş gibi duruyorsun .
-Evet efendim.
_Haha bana böyle seslenmene gerek yok adımla seslensen yeter.
-Peki Kyojorou-san beni kurtaran kişi siz misiniz?
-Evet benim senin üzerine molozlar göçmüştü ölmüş gibi duruyordu ama zamanında mudahele ettiğim için nefes alıp vermeye başladın ardından seni Kochou'nun yanına getirdim kendisi sağlık konusunda oldukça yetenekli ve bilge biridir.
-Anladım peki benim yanımda birileri varmıydı ?
-Nasıl yani?
-Yani benim ailemden biri.
-Maalesef tren yolcularının sen hariç geri kalan tüm yolcular öldü.
-Peki nasıl tren kaza yaptı?
-Bu bir şeytanın işiydi.
-Şeytan demek?
-Neyse 1 hafta sonra tekrar gelicem ve senin eğitimine başlıyacağız.
-Ne eğitimi bu acaba?
-İblis avcısı olma eğitimi.
-Ama ben iblis avcısı olmak istemiyorum.
-Nasıl istersen öyle olsun ama senin gibi daha çok masum insanların şeytanlar tarafından öldürülmesi seni rahatsız etmiyor mu?
--Ş-şey evet ama ben zayıf ve güçsüz biriyim bu halde ben nasıl insanları koruyabileyim?
-İşte onun için eğitim göreceksin.
-Anladım teklifini kabul ediyorumiblis avcısı olarak eğitim görmek istiyorum.
-O zaman iyileşmeni hızlandır ve geldiğimde eğitimine bir an önce başlayalım.
-Pekala Kyojorou-san.
-İyi günler.
-Sizede efendim.
-Ardından hemen oradan yok oldu ve yatağıma uzanıp düşünmeye başladım ve uykuya dalmıştım . Sabah uyandığımda yanımda küçük kızların dışında bir tane büyük kız vardı.
-Günaydın Lenora-san.
-Günaydın siz kimsiniz?
-Ben Aoi Kanzaki Shinobu-sama'nın kız kardeşiyim.Sizin sağlığınız ve eğitiminiz ile ilgileneceğim.
-Anladım sağol.
Ardından bazı tahliller yaptıktan sonra yanımdan ayrıldı.ve biraz sonra tekrar geldi.
-Sağlık durumunuz gayet iyi eğitimlere başlayabilirsiniz.
-Peki şimdiden başlayalım.
İlk antremanımız esneklik idi kızlar benim vucudumu esnetmek için oldukça sıkı çalışıyorlardı ve bundan sonra sıra koşu egzersiziydi ilk başta Aoi'yi yakaladım ve onun ardından hiç konuşmayan kız olan Kanao ile birlikte antreman yapmaya başladık oldukça hızlı ve yakalanması zordu daha sonra bunuda tamamladığımda bardak yarışmasına geldi Kanao ile yarışacaktım o bana bardağın içindeki çayı fırlatacaktı ve bende onu engelliyecektim bu iş oldukça zordu çünkü Kanao oldukça hızlıydı ve toplamda 10 kere çayı suratıma fırlatmıştı.Artık bunu yapmaktan yorulmuştum ve yüzümü temisledikten sonra yatağıma girdim ve uyumaya başladım.1 Haftam böyle geçmiştim 1 hafta sonunda ise Kyojorou-san sözünü tutmuş ve gelmişti.
-Seni en son gördüğümden beri oldukça değişmissin
-Evet efendim.
-Kochou bana senin ne kadar yetenekli olduğunu ve adaptasyonunu ne kadar iyi olduğunu söyledi.
-Gerçekten mi?
-Evet neyse hazırlan seni dışarıda bekliyor olacağım.
-Pekala.
Odadan çıkmıştı kızlar yanıma gelmişti onlarla bu süre zarfında oldukça iyi arkadaş olmuştuk bana kıyafet verdiler üzerime mavi bir kimono giymiştim saçlarımı ise at kuyruğu yapmıştım.Aşağıya Kyojorou-san'ın yanına gitmiştim o Shinobu-san ile konuşuyorlardı beni görünce ikiside sustu.
-Hazırlandıysan gidelim.
-Tamam.
Ardından kızlara veda ettim ve Kyojorou ile beraber onun doğudaki evine gelmiştik oldukça güzel ve hoş bir evi vardı ...
Antremanım anlaşılan daha yeni başlıyordu...
SON......
Umarım beğenmişsinizdir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer: Yeni Hashira
FanfictionUyandığında tamamen farklı bir yerdeydi oldukça tuhaf hissediyordu hem biliyor hem bilmiyordu ama tek bilmesi gereken şey onu yöneten hislerine güvenmesiydi zaman zaman hatırlıyor zaman zaman yok oluyordu hiçlikten farksızdı bu onun hikayesinin başl...