2.

48 2 0
                                    

Bylo pondělí, ráno a náš malý brunetek si právě dobalil to poslední, jako kartáček a podobně. Jeho tři kamarádi jako pořád stáli nestoupení u Tomlinsonovejch v kuchyni, v ruce tašky s věcmi na dva týdny a náš brunetek se od nich kromě svého vzrůstu vůbec nelišil.

Když přišli ke škole, bylo tam už nastouopených pár dětí, brunetek si je ale nevšímal. Všímal si černej Range Rover z kterého vystoupil ten krasavec - vlastně pan profesor Styles a z místa spolujezdce, holka? Mohla mít tak kolem dvaceti let, vysoká, štíhlá, její dlouhé světle hnědé vlasy měla sepnuté ve vysokém copu a její modré oči zářili už na dálku. Byla nádherná. Tak proč když jse se Stylesem objala, měl jí Loui chuť zabít? To byla otázka která menšímu vrtala v hlavě, až pokud tok jeho myšlenek nepřerušila tá přidrblá Bendleyová.

,,Rozdělení v chatkách je nasledovné
Hardl, Hemmings, Irvin
Clifford, Sheeran, Mendes
Calder, Gomez, Cabelo
Marcley, Duncan, Starfield
Payne, Malik, Horan"
Nechce se mi vypsávat všechno, prostě si domyslete ještě 12 jmen
,,paní učitelko, zapomněli jste na Louiho" zapištěla Eleanor svým přehnaně vysokým hlasem a její "kamarádky" jen sborově zamručeli na souhlas. Bendleyová zvedla oči od papíru s jmenami. ,,pan Tomlinson bude na chatce s panem profesorem Stylesem" usmála se jakože mile na hlouček těch fiflen, zapřála třídě šťastný výlet a odkráčela pryč. Malému brunetkovi se v tu chvíli zastavilo srdce. S ním? Na jedné chatce? Louis se zase utápěl ve svých myšlenkách, no u kudrnatého tomu nebylo jinak.

Jen s otevřenou pusou koukal na místo, kde ještě před pár vteřinami stála Bendleyová. S ním? Na jedné chatce? Vysoká hnědovláska něžně zavřela svýmu nejlepšímu kamarádovi pusu a zadívala se tam, kam její kudrnatý kamarád. Ten se už nedíval za Bendleyovou ale na naši čtveřici, která se právě na něčem hrozně smála. Zdálo se mu, že brunet se neusmívá úplně reálně, no nechal to plavat. Naše čtveřice se právě řechtala nad Louiho telefonem kvůli instagramu jejích angličtinářky, protože tam našly fotku jak si čte knížku na nějaké pláži. Sami nevěděly, co jim přišlo tak vtipného.

_mary_poppins_

_mary_poppins_: When your husband is taking photos of you :D <3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

_mary_poppins_: When your husband is taking photos of you :D <3

comments are turned off

Loui si začal brouzdat instagramem, protože jeho kamarádi šli do školního bufetu pro kafe. Najednou mu vyjelo okénko lidi, kterých můžete znát a jen tak pro srandu jsi tu kolonku rozklikl. No to neměl dělat.. Hned jako první na něj vyjel účet swift_and_styles_friendship a náš brunet hneď zjistil, že se jedná o jeho profesora. Zaujal ho jeden příspěvek

swift_and_styles_friendship

swift_and_styles_friendship

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Můj učitel.. (Czech Larry Stylinson) Kde žijí příběhy. Začni objevovat