Jméno: Bria Amari Day
Věk: 18 let
Pohlaví: žena
Kasta: třetí
Povolání: začínající architektka
Provincie: Niskerd
Důvod přihlášky: před ostatními tvrdí, že se přihlásila z legrace ale ve skrytu duše doufá, že konečně najde někoho kdo ji bude milovat.
Něco o: Bria bydlí u rodičů a bratra a stěhovat se někam pryč zatím nechce. Kluka momentálně nemá ale před dvěma lety chodila s Aronem Bedfordem, ten ji ale jen ošklivě využíval pro peníze. Ve volném čase ráda čte nebo hraje na kytaru na kterou se jako malá začala učit, protože chtěla být slavná hudebnice.
Má ráda zábavu a miluje kytky. O nich si ale pamatuje jen tolik co se o nich naučila na základní škole a stačí jí to. Její oblíbená barva je světle tyrkysová.
Vždycky snila o dokonale romantickém vztahu, takže pro ni bylo dost velké zklamání, když se dozvěděla, že ji Aron nemiluje. Vždycky o úplňku chodí na zahradu u domu pozorovat hvězdy a hlavně měsíc. Jestli bude mít někdy rodinu, budou měsíc chodit pozorovat všichni.
Má bratra Matiase, kterému je čerstvě patnáct a rozhodl se, že z něj bude učitel. Ve škole mu to jde víc než Bria a proto ho považuje za šprta. Mají spolu skvělý vztah ale Bria by byla radši kdyby nebyl tak upnutý a občas se přidal k polštářovým bitvám co Bria ráda pořádá v obýváku.
S rodiči má také dobrý vztah, bližší je si s otcem po kterém zdědila smysl pro humor a nadšení pro každou legraci. Právě polštářové bitvy většinou probíhají mezi Briou a jejím tatínkem ale občas se k nim přidá i její matka.
Ta je spisovatelka a se svým budoucím manželem se znali už jako malé děti. Teď se její knížky moc neprodávají a proto je ráda, že Bria u nich zůstala a pomáhá jim.
Otec pracuje jako veterinář a její morče Karu jí přinesl právě on, její dřívější majitelé se o ní už starat nemohli ale nevěděli co s ní, tak ji přivezli na kliniku.
Slovo autorky: Samozřejmě by se mi líbilo kdyby Bria vyhrála ale nechám se překvapit.
Rodina:
Bratr: Matias Day - 15 let, chce být učitel
Matka: Sabrina Day - spisovatelka
Otec: Garrett Day - psycholog
Mazlíček: morče Kara
Vzhled: Kristen Stewart
ČTEŠ
Přihláška do Selekce RPG
FanfictionBude tu přihláška do Selekce RPG kterou píše @Amara_TVD Snad mě z té soutěže nevykopne😆