Navždy spolu

1.3K 83 16
                                    

Včera mělo být moje a Martinovo 3. roční výročí, ale místo toho abych se smála s ním a popíjeli společně pivo, tak tu teď ležím v bílích šatech, jemně nalíčená a s očky zavřenými už na vždy. Nechávám své blízké a příbuzné se na mě naposledy podívat, pak zmizím pod zem a už se nikdy nevrátím.

Ano, hádate spravně, jsem mrtvá. Teď vám povím, jak se to vše stalo.

Byl krásný čtvrteční den(den před výročím), muj užasný přítel právě nahrával na Youtube svoje video, které měl v plánu večer zveřejnit.

"Dobré ránko broučku", vylezla jsem z naší manželské postele v našem nově koupeném bytě."Jak ses vyspal?" zeptala jsem se mile a šťouchla jsem do něj ukazováčkem.

"Jo jo jo dobře" a promnul si oči.

Moc dobře jsem věděla, že dneska nespal, celý večer stříhal video, aby mohl mít volný den pro mě, protože zítra musel zase natáčet. Jeho práce byla hodně časově naročná a proto jsem vždy plánovala vše nejméně týden dopředu.

Když jsem opustila naš pokoj, šla jsem do kuchyně Marinovi pro nějaký energy drink, aby mi neusnul uprostřed nějaké společné akce, sama jsem si vzala v lednici Staropramen. Položila jsem skleněnou flašku a plechovku na stůl a otočila se do kuchyňské poličky pro skleničky. Přelila jsem jak pivo, tak energiťák do sklenic a šla zpátky do pokoje.

Když jsem ale vešla do pokoje, Martin spal s hlavou opřenou o stůl. Usmála jsem se a potichu jsem se připlížila k nočnímu stolku, položila jsem na něj sklenice a šla k Martinovi. Dala jsem mu pusinku za ouško. "Vstávej lásko, dneska je naš den, protože zítra nemaš čas." zašeptala jsem mu do ucha sladkým hlasem.

Martin se pomalu zvednul."Promiň jsem trošklu vyčerpanej z toho..." a zívnul si.

" Ja vím a proto jsem ti přinesla tohle" a dala jsem mu energidrink a pusu na tvař.

Na tváři se mu rozzářil úsměv. "Děkuju broučku" a dal mi sladkou pusu na pusu.

"Tak já se jdu oblíct, a ty by ses měl vysprchovat," zasmála jsem se a mrkla na něj. Martin s úsměvem zakroutil hlavou a zvednul se ze židle, po cestě do koupelny ze sebe sundaval oblečení a házel je všude kolem sebe po zemi. Já jem šla za ním a všechno jeho oblečení posbírala a následně hodila do koše na prádlo.

Sama jsem se šla potom oblíknout do letních šatů. Navlíkla jsem si silonky a sepla vlasy do drdolu, dozdobila jsem drdol světle hnědých vlasů malou sponkou se skleněnou růží na konci. Byl to dárek, který jsem dostala minulé výročí.

Pak jsem se rozhodla připravit Martinovi oblečení, protože jsem nechtěla, aby šel v nějakým otrhaným triku a mikině. Připravila jsem mu tedy žlutý svetřík a černou Fakeer mikinu a kalhoty ať si vezmě jaký chce.

Když vylezl z koupelny, tak jsem tam hned naběhla já, udělala jsem si slabé linky a namalovala si řasy řasenkou, vypadala jsem jako mrkací panenka.

"Tak co, už jseš připravená, ty moje krasavice ?" zavolal na mě Martin.

"Ano jsem a ty ?" čekala jsem na jeho odpověď. "Ano mužeme jít."

V chodbě jsme si jěště dali pusu, pak jsme vyšli před dveře a Martin zamknul, pak jsme se chytli za ruku a šli jsme.

"Tak schválně brouku, kolik dneska typuješ že potkame fandů." zasmála jsem se.

"Ha, ha, ha, moc vtipný, výš moc dobře, že to patří k mojí práci" a usmál se, jako by podražděně. Pak jsme oba byli chvíli ticho, ale pak jsme se začli smát.

jednodílovka -AtiKde žijí příběhy. Začni objevovat