Thunderous~stray kids
Demir
Sabah kalktım... Yeni okula geçişimin üzerinden daha 3 ay geçmişti ama yinede arkadaşlarım vardı. Yes bugün halı saha var! diye geçirdim içimden. Kaleci olarak oynuyodum. 30 maç oynadıysak 29'unu kazanmıştık bi tek mahallede oynadığımız zordu.Onda da bizden küçüklerle oynamamıza rağmen 2-1 yenilmiştik. Ben kaleci değildim ateş'i koymuşlardı. Baya sinirlenip kaan'ı dövmüştüm ama... İkimizde mor gözler ve dağınık saçlarda gitmiştik eve. Lan hayatımda böyle dayak yemedim.
O kadar da güçsüz bi insan da değilim. Maşşallah kaan'ın eli de ağırmış, çınar'a her çarptığında revire gitmesini anlıyorum.
Tan bu maçta oynamıcak sakatlandı. Sebebi de melis. Lan boynuna atlayıp yere yapıştırdı çocuğu. Neden yaptın diye sorduğumuzda da "Defne'den ayrıldı piiiç" dedi. Okulda baya bi defne var ama bu defne bizim sınıfta değil ve defneden ayrıları 5 ay geçmiş amk.
Eski okulumdan ayrılma sebebim ailemin farklı biyere taşınması. Normalde America'da yaşıyorduk. Fakat annem burada,türkiye,okumamı istediği için. Şuan onlardan ayrı yaşıyorum.
Kaan'ın ailesi onu 6. sınıfken terk etmiş. Tan'ınkiler de kaçmış. Çınar'ınkiler yaşıo çok şükür. Melis evden kaçmış çünkü fen sınaından 69 (^^) almış. Babası ağzına sıçmadan kaçmış sınavla bu okula girmiş. Herkes (çınarda) yurtta kalıyor.
Hazırlanem bari. Saat 6:30 olmuş çoktan. Duşa girdim ve hazırlandım. Kardeşim Lina'ya bağırdım ama ne etki oç hâlâ uyuyo. "
LAN PİÇ SENİN YÜZÜNDEN GEÇ KALACAZ" diye bağırdım ve odasına daldım. Lan kız yok? Telefonumu cebimden çıkardım ve aradım... "nerdesin?" diye sordum "melislerdeyim-" dedi "bekle ne?"
"sende tanlara gidiyosun okul çıkışında" dedi lina. "NE NEDEN?" diye anırdım tabiiki. "oda temizlenme sırası bize gelmiş.
1 hafta sürecekmiş işleri. Ben melis'e öylesne gittim. Biz okuldayken başlıcakmış. Bazı odalar daha temizlencekmiş ondan 10:00'da başlayacak" dedi lina. "NE DİYON YA BEKLE..." koridorda duran takvime baktım. Valla bizim sıramızdı. "OFFF TOPARLANMAM MI LAZIM?" diye sordum.
"Evet" teli kapattım hemen. Toparlanmaya başladım. Formamı kıyafetlerimi... ve en önemlisi aşık olduğum çocuğun aldığı hediyeyi.
Tan ve Kaan oda arkadaşıydı. 1 kat yukarı çıktım ve hemen odasının kapısını çaldım kapıyı açtı "günaydın demo" dedi. demo demesine bayılıyorum. Evet aşık olduğum çocuk tan... Önceden tanışıyodum hepsiyle. Tan,melis ve çınarla 4. sınıftan, Kaan,lina,naz ve defne'yle 5. sınıftan.
Tan'a 5'de de aşıktım ama bu kadar değildi....
"Günaydın." diyip içeri girdim. "OAAAA YEEEEEEAH" diye salona daldı kaan "NOLDU" diye sorduk aynı anda "OKUL TATİL BUGÜÜÜÜN" diye anırdı. "ama halı saha iptal o zaman" dedim. "aaa evet...Neyse ben çınarlara gidiyorum."Çınar, ertan? Diye biriyle oda arkadaşıydı. Bi yerden tanıyordum ama nerden? neyse diyip iç geçirdim.
"İçeri gel." dedi tan. "tamam zürafa" zürafa diyoduk tan'a lan herif 190 mı ne."Aç mısın?" diye sordu kibar bi şekilde. "Evet ya" dedim. "Bane amk" dedi "ALLAH BELANI YA MİSAFİR OLARAK GELİOZ YEMEK YOK." diye anırdım ofc✨ "zaaaa kızdırdım seni" 1 saat sonra yemek bitmişti ve yemiştik.
Tan
Olum bi insan yemek yerken bu kadar tatlı olamaz oa yani. Ama öküz gibi yedi oç. Ama tatlı- Ama oç- OLUM NAPICAM LA."yuhum geldi" dedi demir. "uyu" dedim. "nerde uyucam orospu" dedi kibar (🤨) bi şekilde. "orospu diyon ama kibar bi şekilde, çok normalsin olum ya"dedim. "dimiğ" dedi. "senin yatağında uyucam ask<3" dedi demir. "NEDEN LA!?" diye anırdım. "seninki yumuş yumuş da ondan" dedi. "bane-" diyemeden odama çıkıp kapıyı kapadı. Banane... diye geçirdim içimden.
miriba asklarıım Bu hikayenin tutcağını sanmıyorum lol. Şuan bi uzuren yazıyorum bi bak. Gae günler dilerriiim🫶🏼🤍💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~tatlı~
JugendliteraturEtrafına ışık saçmayı seven demir hayatının aşkıyla tanıştı.... İSİMLERİN HEPSİ ARKLARIMIN İSİMLERİDİR SOY AD BELİRİTLMEYECEK İZİN VARDIR BXB⚠️⚠️ SMUT⚠️⚠️⚠️ Side shipler Kaan x Çınar Ayaz x toprak Melis x Lina Naz x Defne #bxb #gay #boyxboy