2

32 2 2
                                    

-Събодих се с ужасен махмурлук.-каза Кук сам на себе си понеже другите Момчета оли като обичаше да ги нарича Кук боклуци или кучи синове още не бяха станали.- Да се оправят аз се чупя от тука че не мога да се трая.- Момчето направи това което каза прибра се в тях и се изкъпа, това беше може би едно от няй-любимите му неща.- Та изкъпах се и се отправих към кухнята, за да може да ям нещо.- Не бях много гладен затова си взех една ябълка. Сетих се,че трябва да си намеря прислуга или някой който да ми върши домашните задължения понеже на мен не ми се разправяше.
- Влязох в един сайт и потърсих.- Май намерих беше момче. Kim Taehyung
на 16 години и изглеждаше доста сладко:

-И с неговата правоъгълна усмивка-(леле човече какви ги говоря бе нещо не съм наред

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-И с неговата правоъгълна усмивка-(леле човече какви ги говоря бе нещо не съм наред......ма сладък е....оф стига)-Избрах го и му писах.

Kboy_18
Здравей видях те в една обява понеже си търся прислуга. Та дам надявам се да се съгласиш.

KimTae_16
Ол. Да здравей аз се казвам Taehyung ти.

Kboy_18
Аз съм Jungkook.

KimTae_16
А аз съм Taehyung.

Kboy_18
На колко си аз съм на 18.

KimTae_16
А а на 16

Kboy_18
Добре сладък. Утре 7:00 часа да си в нас ето ти адреса (**********).

KomTae_16
Добре. Там съм очаквай ме.

- Най-накрая накрая някой да ме вземе на работа. А и се радвам, че ще работя при него сладък е. - Каза Те и се оправи за лягане.

●●○●●●●●●●○●●○○○●●●●●●●○
ЕТО Я И НОВАТА ГЛАВА ОТ МОЯТА БОЗА. НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХРЕСВА ЗА СЕГА❤️

*boy(vkook)Where stories live. Discover now