1.

21 4 0
                                    


Lex

„Ségra!"Zařvala moje třináctiletá sestra Viki. Krásný probuzení v 8 ráno.

„Vstávej, mamka tě potřebuje."Sdělila mi po tom co mi vrthla do pokoje a po té odešla a jak jinak nechala otevřené dveře dokořán, jako vždycky.
V klidu jsem se probrala a zvedla se z postele. Ani jsem se neobtěžovala tím že bych se třeba převlékla.

Sešla jsem dolů ze schodů kde už byla mamka se ségrou která jedla svůj rohlík s máslem a marmeládou.

„Co si dáš ty?"Zeptala se mě mamka s úsměvem.

„To stejný"Odpověděla jsem a sedla si vedle Viki.

„Co jsi po mně vlastně chtěla?"Zeptala jsem se mamky.

„Chtěla jsem aby jsi došla pro pár věcí k vietnamcům. Nemáme pečivo a tak."Odpověděla mamka a vzala si papír kam začala psát věci co mám koupit.

„Můžu jít Lex?"Zeptala se Viki s plnou pusou.

„Samozřejmě, alespoň se projdete."Souhlasila mamka a podala nám papírek s penězi. Rovnou mi dala na linku i můj talíř se snídaní.

Vzala jsem si klíče do ruky a čekala na Viki.

„Můžeš sebou pohnout?"Zeptala jsem se nepříjemně.

„Možná kdybys včera nezlomila tu lžíci tak tady nemusíš čekat."Vrátila mi to Viki a zvedla se. Obě dvě jsme vyšli ze dveří a vydali se na cestu.
Ještě jednou jsem se podívala na ten seznam, nebyl moc dlouhý, jen pár věcí.

„Lex! Koukej! Támhle jde!"Zapištěla Viki a ukázala na nějakého kluka?

„A to je kdo?"Zeptala jsem se. Byla jsem docela zmatená.

„Bowtea!"Zašeptala šťastně.

„To je ten z tý skupiny?Jak se jmenovala.. Kex Crew?"Zeptala jsem se.

„Mhm!"Přikývla.
Vypadá to tak že jde směrem k nám.

„Jde k nám!"Zapištěla znova a ten kluk.. - jak se jmenoval.. Bowtea?- se na nás podíval.

„Díky bez tebe bych si toho nevšimla."Sdělila jsem jí to se sníženým hlasem jelikož bycj nerada aby mě slyšel.
V tom se Viki rozběhla za ním a zastavila přímo u něho. Radši jsem běžela k ní.

„Ahoj Bóťo! Vyfotil by jsi se se mnou prosím? Jsem tvoje velká fanynka!"Zeptala se ho a otevřela mobil.

„Jasně"Odpověděl a převzal si od Viki telefon.

„Děkuju hrozně moc!"Zapištěla ještě jednou a přiběhla ke mně.

„Běž napřed"Nařídila jsem jí a ona odešla.
Ten Bóťa tam furt stál tak jsem šla k němu. Když jsem se přiblížila všiml si mě a vypl mobil.

„Dobrý den.."Pozdravila jsem a podívala jsem se do země.

„Ahoj. Nemusíš mi vykat."Pozdravil mě na zpět. Docela milý. Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj.

„Tak v tom případě ahoj."Pozdravila jsem znovu a zamávala rukou.

„Ty tamtu holku znáš? Ptám se protože hned běžela k tobě"Začal se hned vyptávat a já se usmála.

„Jo. Je to moje mladší ségra. Je tebou přímo posedlá!"Zasmála jsem se a on se mnou.

„To spoustu holek v jejím věku."Odpověděl a zasmál se.

„Máš ig? Jdu na to moc rychle ale když mi ho nedáš už o tobě pravděpodobně nikdy neslyším."Zeptal se mě na ig a pak mi to objasnil.

„Jasně že mám"Odpověděla jsem rychle a ukázala mu svůj ig. Jen si ho opsal a poděkoval mi.

„Lexinooo! Pojď už!"Zařvala na mě Viki.

„Sorry už musím jít, ahoj."Rozloučila jsem se a rozběhla se za Viki.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 12, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Strange person | KEX CREW FFKde žijí příběhy. Začni objevovat