8.kapitola-ošetřovna

3 2 0
                                    

A/P: Prosím doporučuji si nejdřív přečíst na Ayaka_Azumi profilu a přečíst si od ní RMT v Bradavicích 8. a 9. kapitolu, aby jste věděli o co go.

Takže šli jsme zase každý na svou kolej, protože jsme nevěděli o čem si už povídat kromě toho jak KURVA vymítit ty dva démony.
Na koleji byl klid dokud k nám opět nedoletěj Griffon s další zajímavou zprávou.

Griffon: Tvoje sestra je na ošetřovně! Kráá!
Hayley: Lindo jdeš taky?
Yolo: Takže si už říkáme vlastními jmény? Super. Ale jo, půjdu.

Šli jsme na tu ošetřovnu, Adéla tam ležela bez vědomí. Vedle ní stála nějaká asi zdravotní sestra nebo nevim.

Hayley: Kdy si myslíte, že bude při vědomí?
Sestra: To opravdu netuším... Čas je nejlepší lék.
Yolo: Víš co mám v kapse?
Hayley: Nevím, co?
Yolo: *vytáhne lihovku a začne se divně usmívat*
Hayley: NE.
Yolo: Ale no taaaak...
Hayley: Ne.
Yolo: Tak jenom na ruku...
Hayley: Ne.
Yolo: A proč ne?
Hayley: Vím že bys jí tam nakreslila pičodelník.
Sestra: NENADÁVEJTE TU!
Yolo: Ale no tak, každý truchlí jinak. Někdo by měl deprese z toho, že její sestra leží bez vědomí, ale ona si z toho alespoň dokáže udělat srandu.
Sestra: To je mi jedno, nenadávat.

Ta sestra mi začla skenovat obličej jak nějaký robot tyvole a pak začla zas mluvit.

Sestra: Co je ta rána na tý hlavě?
Hayley: To nic není.
Sestra: *koukne se na Yolo*
Yolo: Lekla se a bouchla se o rám skříně co je u nás na koleji.
Sestra: Takže to nic není, pojď.
Hayley: Ale vážně to nic není, nechte si ty věci na někoho kdo to opravdu potřebuje.
Sestra: Nikdo z Bradavic nebude brát zodpovědnost za to, že můžeš umřít.
Hayley: Co...? Umřít kvůli... Bouchnutí... O rám... Skříně... Ty vole Yolo jdem, ještě větší píčovinu jsem životě neslyšela.
Yolo: Oukej.
Sestra: HEJ! NEŘEKLA JSEM AŤ NENADÁVÁTE!?

My jsme zdrhli jak namydlený blesk z tý ošetřovny zpátky na kolej a ty píčo... To co nás tam čekalo na nás, nás nic nemohlo připravit.
Prostě si tam Jess a spol. prohledávali náš pokoj. A i když by nám to bylo ukradený, tak nám to nebylo absolutně příjemný, nebudu komentovat, že nám ZAKÁZALY jít do našeho pokoje. A protože nejsme žalovníčci jako NĚKDO, tak jsme šli do dalšího patra a zahákli se tam za nějaký okno a skočili do otevřenýho okna, kde byl náš pokoj. Takže jo, takový menší akční bullshit.

Jess: Hej! Co vy tu děláte!?
Hayley: Je to náš pokoj- Ne, můj a Yolo pokoj, takže laskavě vypadněte, nebo vás budeme muset vyvodit z toho pokoje sami.
Jess: Vyhrožuješ nám? Jak milé. Ale až se to dozví lidi z koleje co jste to za lidi, tak budete nás prosit, aby jsme se s vámi kamarádili.
Hayley: Já nevyhrožuju, jenom vás varuju, takže to nedělejte.
Jess: My se odtuď ani nepohnem.

Hayley a Yolo: (3:25)

Yolo: Takže kdo chce další?

Všichni co kempili u nás v pokoji najednou zmizely jak pára nad hrncem.

O dvě hodiny později...

Slyšeli jsme klepání.

Yolo: Ty vezmi šlehačku a ten talíř, já otevřu dveře.
Hayley: Okay.

Vzala jsem talíř a šlehačku, šlehačku jsem dala na ten talíř a stoupla si vedle dveří s tím talířem, aby kdyby to byla zas Mary Poppins s jejími kamarády, tak by jsme jí mohly jebnout to do obličeje pro náznak toho, že v našem pokoji nejsou výtany.
Ale... Yolo napadl lepší nápad, neotevírat dveře,  že se schová, počká až vnikne do pokoje.
Yolo se schovala do skříně co byla za dveřmi a já tam už vyčkávala s tím šlehačkovým překvapením.
Po pár minutách ticha opravdu otevřeli dveře a když jsem viděla že už vchází do pokoje, tak jsem jí tou šlehačkou flákla, tak aby mi nešel vidět obličej, jen ruka. Ti lidi za ní se začli smát a když se chystala zas jít dovnitř, tak Yolo vykoukla z tý skříně a jemně kopla do těch dveřích. Potom jsme vylezli a zamkli se.
Dali jsme si high five.

Yolo: Ty vole to bylo vtípný jak kráva.
Hayley: Škoda, že to nemáme natočený...
Yolo: Kdo řekl, že jsme to nenatáčeli?
Hayley: Ukaž mi záznam.

Yolo si šla pro svůj skvěle skrytý mobil a pustila záznam.

Hayley: Ty vole ten její obličej je k nezaplacení.
Yolo: To jo.

Po chvilce přišlo z těch dveří opět nějaký ťukání. Tentokrát bylo něžný jestli to dává smysl. Skoro nešlo slyšet.
Takže jsem přišla k těm dveřím a tam byl položený had na nějakých kamenech. Klekla jsem si k tomu, opravdu to nebyl ten gumový had co si lidi hazí na hlavu.

Hayley: Koho pak to tu máme? Dal tě sem nějaký špatný člověk?

Random skřípání podlahy insert here

Podívala jsem se tím směrem odkud vyšel ten zvuk... Jasně, že to byla Jess.

Hayley: Čí to je had? Mluv.
Jess: Někoho ze zmijozelu.

Šla jsem zpátky do pokoje.

Hayley: Můžu tě tu zamknout?
Yolo: Jo, stejně nikam dneska nejdu.
Hayley: Okay, pá.
Yolo: Kam to vůbec jdeš?
Hayley: Vrátit hada.
Yolo: No nic, čau.

Zamkla jsem dveře a šla do zmijozelský společenský místnosti.

Malfoy: Co ta tu dělá? Je z mrzimoru.
Hayley: Čí je ten had?
Random kluk ze zmijozelu: Můj.
Hayley: Dobře, tady.
Random kluk ze zmijozelu: Kde byl?
Hayley: (Můžu to na Jess prásknout, ale nechce se mi, jestli mě naštve, tak mu to ovšem řeknu) Měl bys víc dávat na něj pozor, zatoulal se k nám na kolej.
Random kluk ze zmijozelu: Dobře.
Hayley: A já už jdu nebo támhle pan albín mě nahlásí. ¡Adiós!

Šla jsem zpátky na kolej a odemkla jsem náš pokoj. Napadla mě věc jak se zbavit té nášivky: Vezmu tu nášicku a našiju jí na random tričko co mám. Vzala jsem tedy random černý prázdný triko co jsem měla v tý skříni a našila si to na stranu rukávu.

Yolo: Co děláš?
Hayley: Snažím se našít nášivku na rukáv od trika, co ty?
Yolo: Dělám úkol z matiky.
Hayley: Však jsme úplně někde jinde.
Yolo: Já nechci slyšet kecy naší učitelky.
Hayley: Chápu.

RMT v Bradavicích🪄✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat