VII.

36 3 0
                                    

beomgyu & yeonjun

sevgilim

gelsene banaa

canım sıkıldı tatlı yaptım

olurr gelirim de ne yaptın

çilekli pasta

çok severiimmm

geliyorum birazdan bekle

tamamdır güzelim bekliyorumm

ha bu arada

evde içecek kalmamış gelirken alır mısın

ama benim kartımdan

bozuşuruz yoksa

peki peki

hazırlanıp geliyorumm


tamammm

-

yeonjun, uzandığı yatağından kalkıp telefonunu bıraktı ve dolabının önüne geçti.
ellerini kıyafetlerin üzerinde bir süre gezdirdikten sonra sonunda giyeceği şeyleri seçip dolabı kapattı.
üstüne oversize gri bir tişört, altına da dizlerinin hemen üzerinde bulunan bir kot şort giydi, boynuna da sevgilisinin ona hediye ettiği zincir kolyeyi takıp hoş kokulu bir parfüm sıktı.
hazır olduğunu hissedip son bir kez aynaya baktıktan sonra telefonunu ve cüzdanını alıp evden çıktı.
kapının önünde vans ayakkabılarını giyip sessiz sokakta yürümeye başladı.
sevgilisinin evinin yakınlarında olan marketlerden birine girip içecekleri aldı ve ödemeyi sevgilisinin kartından yapıp çıktı.
3-4 dakika daha yürüdükten sonra sonunda sevgilisinin evine vardı, kapıyı bir kaç kere tıklatıp beklemeye başladı.
kapı açıldığında karşısında duran, kendisinden en az 10 cm uzun olan sevgilisine gülümseyerek baktı ve ayakkabılarını çıkarıp ayakkabı dolabına koyduktan sonra içeri geçti.
sevgilisi, yeonjun içeri geçtikten sonra kapıyı kapatıp içecek poşetini aldı ve mutfağa geçti.
o sırada yeonjun da salona geçip kumandayı eline aldı ve televizyondan netflix'i açıp sırasıyla dizilere bakınmaya başladı.

sevgilisi beomgyu ise pastayı dilimleyip tabaklarına koydu.
yeonjun'un aldığı içecekleri de bardaklarına koyduktan sonra, hepsini tepsiye koyup mutfaktan çıktı ve salona girdi.
sevgilisi, yeonjun'un önünde durdu ve eğilip tepsideki pasta tabağı ile içeceğini uzatıp gülümsedi.

"afiyet olsun bebeğim"

"teşekkürler eline sağlık"

yeonjun, sevgilisini öpmek için ayağa kalkmadan sevgilisinin yüzüne yaklaştı ve burnunu öpüp geri çekildi.
çatalı eline alıp pastadan biraz aldı ve ağzına götürdü.
sonrasında ise içeceğinden 1-2 yudum alıp arkasına yaslandı.

"ee nasılsın"

"iyi sen nasılsın güzelim"

"ben de iyiyim ama sıkıldım"

"ben de sıkıldım"

"ne yapacağız ki"

"aklıma bir şey gelmiyor"

"uykun var mı"

"evet biraz var"

"benim de var, uyuruz istersen pastayı bitirdikten sonra"

"olur uyuruz"

(...)

yeonjun ve sevgilisi çoktan pastayı bitirmiş, odaya geçip yatağa uzanmışlardı bile.

"bu kot şort beni rahatsız ediyor yatamıyorum"

"dolabımdan eşofman alabilirsin hayatım"

yeonjun kafasıyla onayladı ve ayaklanıp dolaptan eşofman alıp şortunu çıkardıktan sonra bir kenara bırakıp eşofmanı giyindi.
tekrar sevgilisinin yanına uzanıp ona döndü.

"çok güzelsin"

"teşekkür ederim sen de çok yakışıklısın"

beomgyu gülümseyip sevgilisinin yanağından öptü.
yeonjun da gülümsedikten sonra gözlerini kapattı.
beomgyu, yeonjun'un belini kavrayıp o da gözlerini kapattı.
ikisi de bu şekilde uyuyakalmışlardı.

-

oh be sonunda yazdım yb aq

diger bolum ⚠️✋🏻ayıplı✋🏻⚠️ olabilir belki okumak istemeyen gecebilir😊💞💞

diger bolum ⚠️✋🏻ayıplı✋🏻⚠️ olabilir belki okumak istemeyen gecebilir😊💞💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yeon ve beom'ın yattıgı pozisyon su sekil bu aradw

yeon ve beom'ın yattıgı pozisyon su sekil bu aradw

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bir de yeon'un boynundaki zincir kolye de bu

HADI GSRUSURJZ COOKK OPTUM BB

obsolète,, yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin