Zorla

536 4 0
                                    

Aşağıda inip annemin suratına bakmadan dışarıya attım kendimi. Onunla ilgilenecek zamanım yoktu. Okula yetişmem gerekiyordu ve otobüsü kaçıracaktım. Yolda yürürken eteğimin dizimim tam hizasında olduğunu fark ettim ve yavaşça belden yukarı doğru kaldırdım. Gömleğimin iki iki düğmesini de açarak bembeyaz göğüslerimi ortaya çıkardım. Beni bile azdırıyorlardı.

Otobüse bindiğimde yaşıt olarak kimseyi göremediğim için üzülsün bile gözü sürekli memelerimde ve bacaklarımda gezinen bir kaç kişiyi fark etmemle mutlu olmuştum. Eminim ki şu an beni sikmek istiyorlardı. Onları biraz tahrik etmekten zarar gelmez diye düşünerek eteğimi biraz daha kaldırdım. Külotum olmasa amım meydana çıkardı.

Sonunda okula vardığımda hiçbir kaşara aldırmadan götümü sallaya sallaya içeri girdim. Bekçinin bakışları üzerimeydi ama onu da aldırmadım. O anca yaşlı ammı siksin. Girmediğimi sanıyorlar ama kulübesinde İngilizce hocasının ammını parmaklarken görmüştüm ve hatta çok azıp kendimi gene birilerine siktirmek yerine mast yapmıştım.

Birden biri kolumdan tutu ve beni kimsenin kullanmadığı bir sınıfa götürüp kapıyı üstüme kitledi.

Hadsizlik.

"Ne istiyorsun Kerem ne var gene?"

"Çok konuşma da ammını aç sikip gidicem."

"Siksen açmam."

"Açıkçasın dediysem açıkçasın orosunun kızı."

"Annem hakkında düzgün konuş."

"Neden? o gün evde özel ders vericek bana diyip, kendini odanda bir güzel siktirdikten sonra, anneni bana sikitiren sen değil miydin kaşar."

Haklıydı. Kerem hoca o zamanlar çok hoşuma gidiyordu. Onun dersinde şürekli ammım sulanıyordu. Kendimi ona siktirmek için eve davet etmiştim ama o kaşar annemin de ammı sulanır diye onu da dövdürte dövdürte kereme siktirmiştim.

Ben bunları düşünürken o çoktan göğüslerim meydana çıkarmıştı...

Devamı gelicek.

Pelin+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin