eniştem

283 5 1
                                    

Eve geldiğimde salon boştu. Çantamı fırlatıp yukarı çıktım ve odama girdim.

Odamın içinde kasvetli bir hava vardı. Yatağım dağılmış, koltuktaki yastıklar yere yığılmış, çarşafım Islanmıştı.

"Allah bilir kim hangi orospuyu sikti benim yatağımda" diye mırıldandım tam o anda içeriden bir inleme sesi geldi.

"AAAAAHHH YAVAAAAŞ YAVAŞ SİK OROSPU ÇOCUĞU YAVAŞ"

Sanırım ablam ve eniştem evi boş sanıyorlardı. Yoksa bu kadar rahat davranmazlardı. E yatağımda kimin kime soktuğu da belli olmuştu artık. Ablamın orospulukları hiç bitmiyecekti sanırım.

Kıyafetlerimi indirmeden okul eteğimi hafifçe yukarı kaldırarak burda olduğumu belli edercesine odamın kapısını sesli bir şekilde çarptım ve mutfağa indim. Sanırım ablamı kıskanmıştım. Eniştem tapılası bir insan olmasa bile bemim de ammım sulanmış ve yarrak istiyordu.

Suyumu içip yukarı çıkıcakken onlar da toparlanıp aşağı inmişlerdi. Ablamın heryeri mosmordu. Ben bir markette uğricam diyip çıktı. Anlaşılan benden utanmıştı.

Eniştemle baş başa kalınca ammım resmen hadi diye bağırıyordu. Çokta yakışıklı değildi aslında ama sert olması hoşuma gidiyordu.

"Ablamı sikicek yer bulamadın da benim yatağıma mı attın enişteciğim."

Göğüslerimi biraz daha zorlarsam gömlek yırtılacaktı.

Eniştem bana yavaş adımlarla yaklaştı ve elini göğüslerimden birine attı. Ben tamamen şoka girmiştim. Tamam sikilmek istiyordum ama bunu beklemiyordum ondan.

"Çok büyümüşsün baldız. Memelerin bir çocuğu emzirmeye yetecek büyük artık."

Dedi be beni tezgaha çıkarıp gömleğimin iliklerini açtı. Elleriyle patlatacak kadar sıkıyordu sütyenimi henüz indirmişti. Beni tezgahtan indirip diz çöktürdü ve yarrağını ağzıma verdi daha büyük yarraklar da görmüştüm ama bu da çok büyüktü.

"Ohhhhh yalaaa afferin orospu yala ablanın dölerini yala ananızı da sikicem daha ohhhhh afferin kaltak afferin ahhhhh" diye inliyordu

Bir müddet bu şekilde yaladıktam sonra beni yere yatırdı halı bile yoktu ama çok azmıştım şu an dikkatimi çeken tek şey ammıma girecek olan yarraktı.

"Normalde eziyet ede ede sikicektim seni ama ablan birazdan gelir kadın doğum habı almaya gitmişti. Süremiz az" dedi ve aniden ammıma kökledi

"Yavaş ol orospu çocuğu içim parçalandı." Aninden girmesi canımı çok yakmıştı. Haliyla zemine yapışmıştım.

"Ohhhhh afferin baldız ammın çok dar ohhhh kız olmadığını biliyordum offff çok iyi" memelerimi tokatlamaya başlamıştı.

Tam o anda dışarıdan ablamın sesi gelmeye başladı biriyle konuşuyordu.

"Boşalma hayır sakın boşalma" diye inlesem bile artık çok geçti eniştem içime boşalmıştı.

Kalkıp üstünü düzeltti bende eteğimi düzeltip gömleğimi ilikledim ve ablam gelmeden odama kaçtım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pelin+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin