11. SAYFA

55 3 24
                                    

SEULGİ'DEN...

Şirketten çıkmıştım. Artık bu oyun sona ermişti. Bundan sonra gerçekler açığa çıkıcaktı.

Kızların yanına gittim.

WİNTER: Ne yaptın söyledin mi?

Kafamı salladım;

SEULGİ: Evet söyledim. Asıl biraz sonraki bombayı izleyin. O kadar güzel olucak ki benimle gurur bile duyabilirsiniz!

İRENE: Bakalım...

JİMİN'DEN...

Rosé'yle oturmuş kahve içiyorduk. Bir anda telefonum çalmaya başladı. Baktım. Şirketten di.

Big Hit: Alo Jimin!

Hızlıca ayağa kalktım.

JİMİN: Buyrun başkanım?

Big Hit: Seni şirkette bekliyorum.

JİMİN: Geliyorum başkanım!

Ve telefonu hemen kapattım. Rosé'ye döndüm. O da hızlıca ayağa kalktı.

ROSÉ: Aşkım ne oldu!?

JİMİN: Bebeğim benim acilen şirkete gitmem lazım! Merak etme tamam mı? Seni çok seviyorum...

ROSÉ: Tamam birşey olursa haber ver! Bende seni çok seviyorum aşkım...

Hızlıca montumu, maskemi ve şapkamı taktım ve hızlıca şirkete yol aldım.

ROSÉ'DEN...

Korkmaya başlamıştım. Ya Jimin'e birşey yaparlarsa!

Bir anda telefonum çaldı. Baktığımda ise Yg arıyordu. Daha da çok korkmaya başladım.

ŞİRKETTE...

Jimin'de oradaydı. Koşa koşa yanına gittim. Ve ona sarıldım. Koksunu bile özlemiştim.

Ama ama o bana sarılmamıltı. Neler oluyordu.

Hemen Jimin'den ayrıldım.

ROSÉ: Neler oluyo Jimin? Neden sarılmıyorsun bana.

Jimin bana korkuyla baktı.

JİMİN: Öğrendiler Rosé. Aşkımızı ilişkimizi öğrendiler...

Ağzım şaşkınlıkla açıldı. Bittik biz bittik.

ROSÉ: Ama sen dememişmiydim. Hani ilişkimizi öğrenseler de biz her şekilde seviyoruz birbirimizi dememiş miydin?

JİMİN: Rosé iş kötüye gidiyo sen bana ne diyosun!

Bir anda bana bağırmasıyla korktum ve bir adım geri çekildim. Mahvolmuştum.

MENAJER: Yg ve Big Hit sizi odasında bekliyor!

Hızlıca kafa salladık ve yavaş adımlarla içeri girdik.

YG: Evet oturun bakalım.

Oturduk...

BİG HİT: Evet çocuklar duyduk ki gizlice çıkıyor muşsunuz?

İDOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin