1.Bölüm-Anne Malkinton📖

10 3 1
                                    

Yeni taşındığım yerde okula çok yakındım. Ama hiç gitmek istemiyorum. Ne diye yaz tatili bitti?Hem kitap okumak okula gitmekten daha eğlenceli. Utanmasam derslere girmicem.

  Yeni hocamın adı  "Bayan Penolope" olmalıydı, Penelope diye bi arkadaşım vardı, çok severdim, eski şehrimdeydi... AHH! Eskileri  düşünmek için vaktim yok. 5 dakikaya okulda olmam lazım ve ablam beni bekliyor. Kızmış olmalı.

"Anne! Kızım artık hazırlan! Ağaç olduk. "

"Ehh... Geliyorum abla! "

  Aslında daha ayağa kalkmaya üşeniyorum, canım kitabım Meiko Ve 5. Hazine 'yi okuyordum! Çok güzel bir kitap, neyse üstüme kazağımı geçirip altıma bol kahverengi pantolonumu geçirdim ve alt kata indim. Ayakkabımı giydim ve dışarı çıktım. Ee tabi ablamdan azar işittim... Ablamı çok seviyorum,annem gibi... Annem ve babam geçen yıl hayatlarını kaybetti. Şu anda teyzemlerde kalıyoruz, ablam 25 yaşında, çalışıyor. Neyse okula varmışım.

Sınıfa gidip bayan Penelope'den geç kaldığım için özür dileyip en arkalardan cam kenarına oturdum.

                             🛢💣
       
  Tenefüs zili çaldı. Dışarıua çıktım ve bir banka oturdum. Sabah başladığım kitaba devam ettim. Ama bikaç dakka sonra kulaklıklı, kitaplı bir kız oturdu. Birşeyler mırıldanıyordu.

"Ne mırıldanıyorsun? "

"Ah, çok üzgünüm. Şarkı mırıldanıyordum" (üçüncü bölümde kim olduğu ortaya çıkıcak ;3)

"Sorun değil"

  Bu çok saçma bir konuşma oldu dicekken ders zili çaldı ve içeri girdim. Dersimiz yazı yazmaktı. Yazdığım kitaba devam ettim, konusu bir sokak kedisinib malum hayatı. Bunu yazarken aklımdan çıkmayan tek birşey o bahçedeki kızdı, o kimdi? Neydi? Bunları bir kenara koyup kitabımı yazmaya devam ettim.

-Son 4 Çocuk-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin