Hoofdstuk 3

93 2 0
                                    

'uhm heej' hoorde ik een stem zeggen. De stem klonk twijfelend. Ik draaide me naar hem toe. En onze ogen keken elkaar aan. 'heej' zeg ik zacht. 'dankje voor daarnet' zeg ik er snel achteraan. 'agh, het was niets.'k ben blij dat ik je had kunnen helpen' zegt hij met een glimlach. Toen was het stil. 'Waarom ben je eigenlijk zo laat alleen buiten?' vraagt hij maar om de stilte te verbreken. Ik twijfelde zal ik het vertellen ja of nee? Ik koos ervoor om het tog te vertellen. 'Nou m'n vriendje was vandaag dingen aan het doen met een ander, hij was aan t neuken.

En ik kwam zegmaar binnen en hoorde dat..' terwijl ik dat zeg rolt er een traan over mn wang heen. De jongen twijfelt maar slaat dan een arm om me heen. 'het is een loverboy ik wist het al die tijd maar ik hield zoveel van hem dat ik mn ouders heb laten vallen voor hem' zeg ik verdrietig. 'Ik weet hoe je je voelt. Zegt de jongen met veel verdriet in z'n stem. 'Echt? Vertel?' ik was benieuwd naar z'n verhaal. en hij klonk er zo verdrietig bij dat het wel erg zou moeten zijn. Mn gedachtes werden onderbroken omdat hij ging vertellen

. 'Ik een vriendin waar ik veel van hield, het is nu wel mn ex maar toch. Haar ouders hadden haar uit huis gezet. En ze zocht een jongen waar ze bij kon wonen. Zodat ze niet op straat hoefde te wonen. En dat was haar gelukt. want ik naam haar in huis. En elke keer als ik niet thuis was. Nam ze jongens mee naar m'n huis om mee te neuken voor geld. Op een dag kwam ik er achter en gooide haar het huis uit' zegt samuel en ik merk dat hij huilt. Ik shrik van z'n verhaal. Wat erg. Ik trek mn benen op en zet ze op de bank. En ga dichter tegen hem aan zitten. ' wat een hoer' zeg ik. Ik wilde het eigenlijk niet zeggen maar het is wel echt zo. 'Ja ik heb dr nog best veel verdriet van' zegt hij. ' ik begrijp je. Ik ook maar ik minder want ik ga hem terug pakken' ik lach erbij terwijl ik het zeg. De jongen begint mee te lachen. Hij lacht best lief.

' hoe heet je eigenlijk?' vraag ik. 'owhja tuurlijk, ik ben samuel. Maar je mag wel sam zeggen' 'Hooooooooooooi, Sam. Mijn naam is angel. Zeg ik overdreven. Allebij beginnen we te lachen. Hooooooooooooi, engel. Zegt sam. En hij lacht lief. Zijn glimlach doet wat met me..

you know my name not my story-Samuel leijtenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu