☔︎𝒞𝒶ℯ𝓁𝓊𝓈 𝓍 ℛℯ𝒶𝒹ℯ𝓇 ☂︎

1.4K 22 3
                                    

⚠︎𝐃𝐞𝐚𝐭𝐡(?)⚠︎
𝐑𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲: Hikari_Minsk

⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎
[𝑪𝒐𝒅𝒚 𝑭𝒓𝒚: "𝑰 𝑯𝒆𝒂𝒓 𝒂 𝑺𝒚𝒎𝒑𝒉𝒐𝒏𝒚"]
0:01 ❍──────── -3:05
↻     ⊲  Ⅱ  ⊳     ↺
VOLUME: ▁▂▃▄▅▆▇ 100%

"𝐼 𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑒 𝑠𝑜𝑛𝑔
𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑔
𝑁𝑜𝑤 𝑖𝑛 𝑖𝑡'𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑒𝑤
𝑰 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒊𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑰 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖"
.
.
.
⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎

𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗿𝗮𝗶𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗮𝘃𝗶𝗹𝘆. 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞𝐟𝐮𝐥 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧, 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐫𝐨𝐩𝐬 𝐨𝐟 𝐫𝐚𝐢𝐧 𝐥𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫 𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮. 𝐒𝐡𝐢𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐚𝐰 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦 𝐩𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐧𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮. 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐫𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐣𝐞𝐜𝐭, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮, 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐫𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦 𝐝𝐫𝐚𝐰𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠. 𝐍𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫, 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐥𝐝 𝐢𝐭 𝐧𝐞𝐚𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐨𝐱 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐮𝐬𝐞. 𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐡𝐞𝐞𝐭 𝐨𝐟 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐚 𝐥𝐚𝐧𝐝𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐜𝐥𝐢𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐞𝐜𝐡𝐚𝐧𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐧𝐜𝐢𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐬𝐤𝐞𝐭𝐜𝐡. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐮𝐫𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚 𝐛𝐥𝐮𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬 𝐨𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐫𝐲𝐭𝐡𝐦𝐧 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐢𝐧 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰.

𝐀 𝐟𝐞𝐰 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐡𝐚𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞. 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐞𝐱𝐡𝐚𝐮𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐚𝐜𝐤, 𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐚𝐝 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐮𝐫𝐞. 𝐀 𝐲𝐚𝐰𝐧 𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐋𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐥𝐮𝐟𝐟𝐲 𝐬𝐡𝐞𝐞𝐭𝐬, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐝𝐫𝐢𝐟𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩...

❀𝑯𝒐𝒏𝒌𝒂𝒊 𝑺𝒕𝒂𝒓 𝑹𝒂𝒊𝒍❀Where stories live. Discover now