[ '' မင်္ဂလာပါရှင် Let me Know about the Stars အစီအစဉ်မှပြန်လည်ကြိုဆိုလိုက်ပါတယ် ဒီနေ့မှာလဲ တောင်ကိုရီးယားနိုင်ငံ့ အနုပညာရှင်တွေရဲ့ လှုပ်ရှားမှုအကြောင်းအရာတွေအများကြီးကို ပြောပြပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ် '''' ယောဒေါဘွန်းတို့ စောင့်မျှော်နေကြမယ့် စိတ်ဝင်စားစရာ သတင်းထူး ၂ ခု ရှိပါတယ်ရှင် ''
'' Nae ဒါဆိုရင် Jinhee shi ကပဲသတင်းတစ်ခုကိုအရင်ဆုံး ပြောပေးပါဦး ''
'' Nae ဒါကတော့ ခုနှစ်ထဲမှာ လူစိတ်ဝင်စားမှုအများကြီးရရှိပြီး ယောဒေါဘွန်းတို့ရဲ့အချစ်တွေအများကြီးရရှိထားတဲ့ BP အဖွဲ့ဝင်ဟောင်း Sung Hanbin အကြောင်းပဲဖြစ်ပါတယ်ရှင် Sung Hanbin က လွန်ခဲ့တဲ့ ၂နှစ်ကျော်က Mnet မှကျင်းပတဲ့ Survial Show ကနေ Debut ခဲ့တာဖြစ်ပါတယ် ခုအချိန်မှာ သူက solo artist တစ်ယောက်အနေနဲ့အပြင် actor တစ်ယောက်အဖြစ်လဲ Drama တစ်ချို့မှာပါဝင်နေပါတယ် ''
'' Jinhee shii ကျွန်မ Sung Hanbin ပါဝင်ထားတဲ့ Drama ကြည့်လိုက်ရတယ် အရမ်းချောပြီး character နဲ့လဲအရမ်းလိုက်ဖက်တာပဲ ကျွန်မတို့မင်းသားချောလေးရဲ့ ဘာသတင်းများဖြစ်မလဲရှင့် ''
'' Sung Hanbinက သူ့ရဲ့ Agency အဟောင်းနဲ့စာချုပ်ဖျက်သိမ်းပြီး Ita Entertainment နဲ့လက်တွဲလိုက်တာသိပြီးဖြစ်မှာပါ ''
'' ဒါပေါ့ ထပ်ပြီးတော့ ဂုဏ်ပြုလိုက်ပါတယ် ရှေ့လျောက်ကောင်းတဲ့ကိစ္စတွေအများကြီးဖြစ်လာမှာပါ Sung Hanbin shii ဒီထက်ပိုပြီးတောက်ပပါစေနော် ''
'' Nae ဝမ်းသာစရာမကုန်သေးပါဘူး Suwon shii~ Sung Hanbinက 'The Eldest' ဆိုတဲ့ Dramaအသစ်အတွက် main lead နေရာကနေ comfirm လိုက်ပါပြီတဲ့ ဒီDramaက ပထမဦးဆုံး main lead အဖြစ်သရုပ်ဆောင်ခြင်းဖြစ်ပါတယ် ''
'' ဝမ်းသာပါတယ်ရှင် Ita Ent နဲ့လက်တွဲပြီး ပထမဦးဆုံးစတင်တဲ့ လှုပ်ရှားမှုဆိုတော့ အများကြီးမျှော်လင့်မိပါတယ် အသံချိုချိုလေးနဲ့ Idol ကိုအဓိက သရုပ်ဆောင်တစ်ယောက်အနေနဲ့ကြည့်ရတော့မယ်ဆိုတော့ ယောဒေါဘွန်းတို့လိုပဲ ကျွန်မလဲစိတ်လှုပ်ရှားနေမိပါပြီရှင့် ''
'' ဒါဆိုရင် Sunwon shii စိတ်လှုပ်ရှားမှုတွေကိုဆက်ထိန်းထားပေးပါဦး နောက်ထပ်သတင်းတစ်ခုလဲရှိပါတယ်ရှင့် သတင်းထူး ၂ခုလို့ ကျွန်မပြောခဲ့တယ်မလားရှင် ''