Tanıtım

67 1 2
                                    

Zeynep Yılmaz (Güzel) :18 yaşında lise 2.sınıf öğrencisi doğallığıyla göze çarpan ve koşmayı seven ve aşka inan bir kız .Sayer kolejinde okuyor. Annesiyle Gölyazı 'da yaşıyor babasını öldü biliyor (annesi babasının yaşadığını kızından sakladı) ama babası yaşıyor annesinin maddi yüzden bir tanıdıklarının yanına İstanbul'a geliyorlar Yağmur , Barış ve Can'la yakın arkadaş Melis'le kardeş Kerem'le sevgili.

Kerem Sayer : 18 yaşında  lise 2.sınıf öğrencisi yakışıklı zengin ve tek gecelik ilişkileri seven (taki Zeynep'i görene kadar) aşka inanmayan bir genç.Can , Yağmur Barış ve Melis'le yakın arkadaş Zeynep'le sevgili Sayer kolejinde okuyor.

Yağmur Fidan: 18 yaşında lise 2.sınıf öğrencisi müzik dinlemeyi seven ve aşka inan bir kız Zeynep,Melis Barış ve Kerem'le yakın arkadaş Can'la sevgili Sayer kolejin de okuyor.

Can Demir : 18 yaşında lise 2.sınıf öğrencisi Barış , Kerem ,Zeynep ve Melis 'le yakın arkadaş Kerem'in tersine aşka inan biri .Yağmurla sevgili Sayer kolejin de okuyor.

Melis Güzel : 18 yaşında lise 2.sınıf öğrencisi alış veriş yapmayı seven bir kız Yağmur ,Can ve Kerem'le yakın arkadaş.Barış'la sevgili Zeynep'le kardeş Sayer kolejin de okuyor.

Barış Özdemir : 18 yaşındalise 2.sınıf öğrencisi Kerem, Can , Yağmur ve Zeynep 'le yakın arkadaş o da Kerem ' in tersine aşka inan bir genç Melis'le sevgili.

Demet & Cihan Güzel : Zeynep' in Melis' in ( Demet Melis 'in annesi değil)annesi ve babası

Sevim &Ahmet Sayer :Kerem'in anne babası

Dilara Köz: Melis'in annesi

Sen VarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin