*Ik liep met Yuna en haar minions naar de les en zat steeds te denken aan Su-mi. Het is een leugen en zou ik mijn excuses aan bieden? Zou ze me vergeven? Nee, tuurlijk niet.*
Ik: Yuna.
Yuna: Hm?
Ik: Waarom heb je Su-mi zo hard aangepakt? Heb je toestemming gevraagd aan mij?
Yuna: Uhhh... Waarom toestemming vragen? Jullie zijn toch geen vrienden meer? Of wel?
Ik: N-nee, maar nog steeds.
Yuna: En jij hebt haar die dag toch ook hard aangepakt?
Ik: Ja, omdat ik controle verloor. Als ik controle verlies over mijn lichaam, dan moet je op passen.
Yuna: Dus ben je nu niet meer boos op 'er?
Ik: Uhhh... Nou ja...
Yuna: Ja of nee?
Ik: J-ja...
Yuna: Dus je bent nog boos?
Ik: Ja, maar ik begrijp nog steeds niet waarom ze zo'n dingen zou zeggen over mij.
Yuna: Ja, ze is een fake friend he?
*Ik hoorde de sarcasme in haar stem, maar zei er niets tegen.*
Ik: Weet je, ik heb het gevoel dat ze dat niet heeft gedaan.
Yuna: Hoe bedoel je?
Ik: Dingen zeggen over mij, nee, dat zou ze nooit doen.
Yuna: Dus wat probeer je te zeggen?
Ik: Hmmm... Nee... Ze heeft het echt nooit gezegt.
Yuna: Oh, nee, het is echt Y/N. Ze heeft echt dingen over jou gezegt hoor. Geloof me. Het is geen leugen.
Ik: Oké?
*Toen liepen we verder. Na een lange tijd was de school uit.*
Yuna: Ga jij maar alvast naar buiten, ik kom eraan.
Ik: Oké.
*Ik pakte mijn spullen en liep de klas uit, maar onderweg naar buiten kwam ik Su-mi tegen. Haar toestand was heel slecht en ze zag er zwak uit. Ze keek me aan.*
Su-mi: Y/N...
*Ik negeerde haar en passeerde bij 'er, maar ze greep mijn arm. Ik keek haar aan.*
Su-mi: Y/N, alsjeblieft... Geloof me. Het is Yuna's schuld. Zij heeft gelogen tegen jou. Ik heb helemaal geen dingen gezegt over je. Zij is de reden waarom we geen vrienden meer zijn. Ze wou gewoon onze vriendschap verpesten.
Ik: Echt?
Su-mi: Ja, je moet me geloven. Ik vertel echt de waarheid.
*Ik keek naar beneden en dan terug naar haar.*
Ik: Dus... Mijn ruzie met Jungkook is ook door haar?
Su-mi: Ruzie met Jungkook?
Ik: Ja, Jungkook dacht dat ik zijn kleine zusje in elkaar had geramt en werd boos op me. Nu hebben we ruzie.
Su-mi: Heb je dat echt gedaan?
Ik: Nee! Natuurlijk niet! Ik zei dat ook tegen hem, maar hij geloofde me niet, maar waarschijnlijk is die zus door iemand anders in elkaar geramt, maar waarom geeft ze mij dan de schuld?
Su-mi: Ik heb geen idee.
Ik: Jungkook zei dat ze thuis kwam met grote wonden op haar gezicht, dus ze is gepakt door een hoge school leerling, zoals ons.
Su-mi: Ah ja? En wie zou dat dan gedaan hebben?
*Beiden onze ogen werden groter. Su-mi besefte ook wat ze zei.*
Ik: Denk je wat ik denk?
Su-mi: Ja, ze heeft onze vriendschap verpest en toen die van jou en Jungkook. Daarom heeft ze die zus gepakt en haar gedwongen om de schuld op jou te geven. Het was Yu-
???: HEY!!!!
*Vóór ik kon kijken wie het was, kreeg Su-mi een harde klap in haar gezicht. Ze viel op de grond. Toen keek ik naar die persoon en dat was Yuna.*
Yuna: Hoezo ben je nog hier huh?! De school is uit! Ga naar huis b*tch!
*Ik keek Su-mi aan.*
Yuna: En waag het niet om nog is tegen Y/N te praten! Jullie zijn toch geen vrienden meer?! Je hebt haar verraden! Ze heeft jou hard aangepakt! Laat haar dan met rust! Move on!
Su-mi: Dat is niet waar! Ik heb 'er helemaal niet verraden! Jij hebt gelogen tegen haar, omdat je onze vriendschap wou verpesten! Geef het toe!
Yuna: Hoe durf je?! Ik heb helemaal niet gelogen tegen haar! JIJ moet toegeven!
Su-mi: En ik weet zeker dat de ruzie tussen haar en Jungkook ook door jou is! Wat heb jij tegen ons man?! Hoe zou jij het voelen als wij JOUW vriendschap verpestten met jouw minions?!
Yuna: Voor de laatste keer! Het is niet mijn schuld! Je moet geen dingen verbergen, want iedereen komt er toch achter, vooral jouw bestie! En wat zeg jij, de ruzie tussen haar en Jungkook is door mij?! Ik heb DAAR sowieso niks mee te maken!
Su-mi: Ja ja, lieg maar verder, liegbeest! Ik weet dat je een crush hebt op hem en dat je wil dat hij van jou is! Daarom verpest je hun vriendschap, zodat je denkt dat Jungkook Y/N zal vergeten en dat hij naar jou zal komen! Hoe denk jij een kans te maken met hem?! Hij mag jou niet eens!
*Yuna gaf haar plots een trap in 'er buik. Ik schrok.*
Yuna: Noem mij nog 1 keer een liegbeest of geef mij nog 1 keer de schuld en je zal er spijt van krijgen! Ik zweer, ik ben sterker dan jou, dus beter pas je op!
Su-mi: Sterker dan mij? Haha! Ik zweer, als ik weer energie heb, ik pak jou zo hard! Nog harder dan hoe Y/N mij pakte!
Yuna: Ja ja, succes daarmee. Als je mij iets aan doet, dan heb je het met Y/N te maken, toch Y/N?
*Ik keek weg.*
Yuna: Zie je? Ze staat aan mijn kant.
Su-mi: Jullie zijn niet eens vrienden!
Yuna: Echt wel, ze is mijn bestie en ik zou haar nooit verraden, zoals jou!
Su-mi: Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik heb haar niet verraden! Dit is gewoon allemaal jouw schuld!
Yuna: Geef je mij weer de schuld?!
*Ze wou haar grijpen, maar.*
Ik: Yuna.
*Ze keek me aan.*
Ik: Laat haar en ga naar huis alsjeblieft.
Yuna: Maar ze geeft mij de schuld voor iets dat ik niet gedaan heb! Ze heeft klappen nodig!
Ik: Yuna, ga. Naar. Huis. Laat het maar aan mij over.
Yuna: Best.
*Ze keek Su-mi aan.*
Yuna: Doei loser, hopelijk val je dood.
*Toen liep ze weg. Ik keek haar na tot ze helemaal verdween en daarna draaide ik mijn hoofd naar Su-mi.*
Su-mi: Ik begrijp het als je mij niet gelooft Y/N. Yuna heeft gelijk. Ik ben echt een fake friend. Ik heb niet eens bewijzen dat zij het was.
Ik: Shhh... Het is oké.
*Ik hielp haar opstaan.*
Su-mi: D-dank je...
Ik: Geen probleem. Ik uhhh... Zie je later.
*Toen liep ik naar huis... Maar thuis aangekomen werd ik weer gegroet met een klap tegen mijn wang... Door Jack.*
JE LEEST
The Popular Boy (Jeon Jungkook - Dutch)
Fanfiction'Ik hoorde meisjes gillen en toen zag ik 7 luxe auto's de school binnen gereden. De deuren gingen open en daar stapten 7 knappe jongens uit. Mijn ogen vielen op de middelste jongen en ik bleef naar hem staren. Wie is hij?'