Hoofdstuk 1

204 4 0
                                    

" Lieverd het is tijd om te gaan de taxi is er, hup kom naar beneden."

" ja ja ik kom eraan!"

Ik kom naar beneden en zie inderdaad dat de taxi er staat.

Ik zoek mijn koffers die ik net al in de gang had gezet , maar bedenk me nu pas dat ze in de auto staan.

" Nou dan ga ik maar ."zeg ik tegen me ouders.
Ze geven me een knuffel en wensen me gedag. Ik loop de deur uit en doe mijn oortjes in en staar naar buiten.

TIJDSKIP VAN 2 UUR

Eindelijk ben ik aangekomen na 2 uur rijden, ik kijk naar buiten en zie een groot en luxe gebouw staan wouw.

Me ouders hebben blijkbaar de luxe internaat uitgekozen.

"Uhm mevrouw summer, moet ik u helpen met u koffers?' vraagt mijn privechaffeur vriendelijk.

"Wat aardig van u maar ik kan het zelf wel hoor maar wel nog bedankt.' zeg ik vriendelijk naar de man

De man knikt en haalt mijn koffers uit de auto en zet ze neer op de grond

" dankuwel meneer tot de volgende x.'

Ik loop naar het grote en luxe gebouw en voordat ik naar binnen loop, kijk ik nog even achter me en zie hoe mijn chauffeur wegrijd.

Ik draai me om en loop naar binnen en meld me bij de bali.

" Halo ik ben Summer Gilbert en ik ben nieuw hier." Zeg ik vriendelijk naar de balivrouw."

"Goedemiddag Summer Gilbert, wat leuk dat je naar onze school komt. Hier zijn je kamer sleutels.' zegt de vrouw.

Ik kijk naar mijn sleutels, kamer 364.

"We hebben hier ook wel regels natuurlijk, je mag 2 x per week naar de stad, feesten mag 2 uur moet je in je kamer zijn en er wordt natuurlijk niet gedronken, want dat kan je denk ik zelf ook wel weten waarom dat niet mag."

Ik knik vriendelijk.

"en natuurlijk niet vechten etcetra".

Oke das duidelijk."
zeg ik tegen de balivrouw.

"mooi zo en oh ja als je kamer genoot je lastig valt meld het dan meteen." Zegt de balivrouw streng.

Ik kijk de vrouw maar raar aan maar knik dan en loop naar mijn kamer toe.

Oke summer goed kijken waar staat 364.

Aha gevonden jeetje het lijkt wel een doolhof hier ik ga hier sowieso nog een x verdwalen maar goed mijn kamer.
Ik doe mijn kamerdeur open en zie....

Zo dit is dan mijn eerste dia, wat vinden jullie ervan?

De Badboys In De MaffiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu