Winkelen

10 0 0
                                    

Jaja, i am back. We gaan der weer een leuk en spannend verhaal van maken!
Kusjes, blondegirlyyy

Ik zit in de auto naast Jacob en staar uit het raam en ik zucht.
Jacob kijkt me aan en zegt " wat zit je dwars Sum?"
Ik kijk hem aan "waarom heb je die jurk gekocht voor me en de rest van me kleren, want begrijp me niet verkeerd we zijn geen vrienden."
Ik kijk hem aan en zie hem zuchten en ze blik verandert in emotieloos.
"We zijn ook geen vrienden. Ik doe dit altijd als ik een meisje in me bed wil krijgen." Hij trapt het gaspedaal harder in.
Ik schud me hoofd en besluit om er niet verder op in te gaan.
We komen aan op het internaat en Jacob parkeert de auto.  Hij kijkt me even aan en zucht. " kom op mijn feest vanavond en trek die jurk aan." En met dat stapt ie de auto uit. Ik zucht even en stap ook de auto uit. We wachten even op Mila en Liam die ondertussen ook zijn aangekomen. Ik loop naar Mila toe en loop samen met haar naar binnen. "Wat een zak is hij zeg." Zeg ik geïrriteerd tegen Mila.
Mila trekt haar wenkbrauwen op. "Wat? Hij heeft toch niks verkeerds gedaan of wel?" Vraagt Mila niet begrijpend en bezorgd.
Ik schud mijn hoofd. "Ik vertel het je later wel." Mila knikt en we lopen naar onze kamers. "Ik kom zo naar jou om ons klaar te maken voor dat feest en om in te drinken ofc." Zeg ik tegen Mila terwijl we elkaar een knuffel geven. "Is goed, ik zie je zo!" Antwoord Mila terwijl ze weg loopt naar haar kamer.
Ik draai me om en zucht voordat ik me kamer in loop. Ik smijt me tassen met kleren op de grond.
"Nou nou, gaan we zo om met spullen die je van een ander heb  gekregen?" Vraagt Jacob met een grijns op zijn gezicht.
Ik draai me om naar hem en kijk hem vol ongeloof aan. "Als diegene een egoïst en een emotieloos persoon is wel ja." antwoord ik, lichtelijk, geïrriteerd. Ik steek me vinger naar hem uit. "Ten eerste, ik ga nooit van me leven met jou het bed in duiken. Ten tweede, we zijn en worden nooit vrienden. Ten derde, praat niet meer tegen me." Zeg ik tegen hem met een boze toon.
Ik draai me om en laat hem daar alleen staan en smijt me deur dicht. Ik pak me make up, stijltang, alchohol, jurk en hakken en loop me kamer uit. Ik zie Jacob op de bank zitten en ik zucht. Jacob draait zich naar me om en kijkt me aan en er ontstaat een grijns op zijn gezicht.
Goh, wat wil ik die grijns van zijn gezicht af slaan zeg. "Ga je toch wel de jurk aantrekken die ik voor je gekocht heb? Dat zegt wel iets heel anders dan je drie regels die je me zojuist heb verteld, vind je ook niet Sum?" Ik draai met me ogen en loop richting de deur. Voordat ik de deur uit loop draai ik me nog 1 x om naar Jacob en kijk hem aan en er ontstaat  een grijns op me gezicht. "Pas maar op vanavond straks gaat er iemand nog expres op je voet staan met hakken aan." Ik geef hem een knipoog en loop vervolgens de deur uit. Voordat ik de deur achter me dicht doe, hoor ik Jacob hard op lachen. Ik rol even met me ogen en doe de deur dicht en loop naar Mila haar kamer.

Jaja ik ben wel terug na 2 jaar ong sorry daarvoor. Maar der komen weer pagina's dus no worries.
En ohja, het verhaal gaat leuker worden🤫.

De Badboys In De MaffiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu