1

16 1 0
                                    

Ben Bella.Bella Rosier

Hogwarts ta 6. Senem olucaktı,şuan Hogwarts Express'in de boş bir kompardıman arıyordum, tek boş olan yer okulun zorbası ve bana bir kaç kere zorbalık yapan Draco Malfoy un yanıydı; ama şuan hiç neşesi yok gibiydi tek oturuyordu ve düşünceliydi, aslında Malfoy dan hiç beklemediğim bir ifadesi vardı kompardımanın kapısını açtım ve içeri girip Draco nun karşısına oturdum kafasını bana çevirip baktı.

Draco:neden geldin?.

Dedi bu sefer sesi aşağılayıcı veya alaycı değildi ,sertti ama rahatsız edici değildi

Bella:başka heryer doluydu Malfoy.

Bişey demedi camdan dışarı izlemeye başladı, çok dalgındı nedenini çok merak ediyordum Draco Malfoy gibi birini kim bu kadar üzmüştü?. Draco dışarı izlerken bende onu izledim fark etmiş olacak ki bana döndü?.

Draco:neden beni izliyorsun Rosier?.

Bella:merak ediyorum Draco...nasılsın diye sormayacağım iyi değilsin belli oluyor...ve neden bu kadar dalgınsın?

Draco bir an bana tiptip baktı yüzünde bir mimik bile oynamadı,tanrım bu çocuğa ne olmuştu böyle?. İlk defa değil Draco nun içini hep merak etmişimdir ama bu sefer farklıydı nedenini bilmiyordum ama bana anlatmasını istiyordum.

Bella:Draco... Seni bu kadar dalgın yapan nedir?.

Draco bu sefer cevap verdi ama kaba veya sert değildi.

Draco:seni ilgilendirmez Rosier.

Bella:ama anlatmak istersen eğer bana anlatabilirsin.

Ahh ne saçmalıyorum ben neden neden böyle bişey söyledim ki,neyseki Draco bişey söylememişti. Draco yol boyunca dışarıyı izledi bende kafamı yandaki yere yaslamış onu izliyordum,neden izliyordum bilmiyorum ama yüz hatları çok hoştu ve tabii Draco için gerçekten endişeleniyordum, Draco yu izlemeye devam ettim sonrası karanlık.

Draco'dan

Bella Rosier bana neden bu kadar ilgili davranıyordu bilmiyorum ama nedensizce ona kızmak istemiyordum, aksine beni umursaması hoşuma gitmişti,şuan karşımda uyuyan bellayı izlemeye başladım yüzü kusursuzdu ve çok hoştu gerçekten çok güzel bir kızdı ne kadar içimde yaşadıklarımı,beni bu kadar değiştiren ve dalgın yapan şeyi ona anlatmak istesemde yapamazdım.

Birkaç saat sonra Hogwarts a gelmiştik ama Bella karşımda halen uyuyordu, onu uyandırmam lazımdı, yanına yaklaştım ve onu omzundan yavaşça sarstım.

Draco:Bella uyan Bella geldik.

Bella gözlerini yavaşça aralamıştı ahh o çok tatlıydı.

Bella'dan

Gözümü açtığımda Draco yanımda duruyordu.

Draco:geldik Bella.

Sesi çok haksiz ve yorgun çıkmıştı.

Bella:o kadar uyudum mu?.

Diye mırıldanmıştım.

Draco:evet uyudun

Bu sefer sesi yumuşaktı ama yinede halsizliğini ve yorgunluğunu koruyordu.

Yavaşça oturduğum yerden kalktım Draco önümden kompardımandan çıkmıştı ve gitmişti. Bende arkasından çıkmışmıştım, Hogwarts Express'in den indim.

Hogwarts a doğru yürüyordum ve Draco halen tekti cidden fazla endişelenmeye başlamıştım hersene yanında çok kişi olurdu bu sene neden tekti?.

Hogwarts a gelmiş ve akşam yemeği için Slytherin masasına oturmuştum, dumbledor herzamanki gibi giriş konuşması yaptı ve ziyafeti başlattı, ziyafetse tabii?.gözüm çaprazımda oturan Draco ya kaydı yemek yemiyordu elini çatalına bile sürmemişti öylece tabağına bakıyordu, yemin ederim zorba Draco yu özleyeceğimi tahmin edemezdim ama özledim en azından onu üzgün görmekten iyiydi.

*

Hogwarts ın başladığı iki gün olmuştu ve ben daha şimdiden Draco için çok edişeliydim.Şuan saat gece yarısını geçmişti ve ben uyuyamamıştım yatağımdan kalkıp astronomi kulesine gittim, merdivenlerden çıkarken kulede siyah bir insan silüeti görmemle duraksadım bu Draco Malfoy du gecenin bu saati burada ne yapıyordu ki? Bende şuan burdaydım bu soruyu sormam saçmaydı kule merdivenlerinden çıktım ve yavaşça ses çıkarmadan yanına yürüdüm, Draco demir parmaklıkları tutmuş astronomi kulesinden aşağı bakıyordu, bende yanına gittim.

Bella:iyi değilsin Draco.

Draco yavaşça bana doğru döndü ve okyanus mavisi gözlerini kahverengi gözlerime kitledi.

Draco:evet iyi değilim Bella.

Sesi yumuşaktı ama yinede yorgundu. Ona onun için endişelendiğimi söylesem ne tepki verirdi ki? Denemekten zarar gelmezdi.

Bella:senin için endişeleniyorum.

Draco nun kaşları havaya kalktı ve yüzünde şaşkın bir ifade vardı.

Draco:benim için mi?... Gerçekten mi?.

Ahh bu çocuk salakmıydı tabiiki onun içindi başka kimin için olucak.

Bella:evet senin için gerçekten endişeleniyorum.

Draco nun kaşları indi ve yüzündeki şaşkınlığı devam etsede çok belli olmuyordu.

Draco:peki neden?... Neden benim için edişeleniyorsun Bella.

Bella:iyi değilsin Draco ve ben senin için endişeleniyorum.

Draco:sana anlatamam Bella.

Başta anlamadım ama sonra neden iyi olmadığından bahsettiğini anlamıştım.

Bella:neden Draco?.

Draco:anlatamam.

Onu zorlamayacaktım belli ki zor bir zaman dan geçiyordu,ki belliydi de zaten ve anlatmak istemiyordu.

Bella:seni anlatmaya zorlamayacağım ama ne zaman anlatmak istersen ben buradayım.

Draco bir süre sessiz kaldı sonra konuştu.

Draco:teşekkür ederim Bella.

Dedi sesi çok yumuşaktı.

Bella:teşekküre hiç gerek yok Draco.

Draco nun yüzünde ufak bir gülümseme oluşmuştu bu beni mutlu etti, Draco benim eskiden zorbamdı ama geçmişin bir önemi yoktu ,Draco ya neden önem veriyorum bilmiyorum ama onu gerçekten hiç olmadığı kadar önemsiyorum ve hiç kimseyi önemsemediğim kadar.

Draco ben bunları düşünürken halen gözlerimin içine bakıyordu,ona bişey demeden Draco ya sarıldım,itmedi ama karşılıkta vermedi bir süre sonra belimde bir çift el hissetmemle çok içten bir şekilde gülümsemiştim.

Yeni kurgu kitabım Draco Malfoy yla olucak şuan halen yazdığım Tom Riddle kurgusu var biliyorum ona devam edeceğim aynı zamanda da buraya bölüm atacağım sizce ilk bölüm nasıldı?







Draco malfoy ve Bir Slytherin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin