2

8 1 0
                                    

Hiç beklemediğim bir şekilde Draco bana daha sıkıca sarıldı , yüzünü boynuma gömdü bende ona karşılık olarak daha sıkı sarıldım, boynuma akan ıslaklıkla Draco nun ağladığını fark etmemle çok şaşırdım ama belli etmeden ona daha sıkı sarıldım ve Draco nun saçlarını okşamaya başladım bir kaç dakka öyle durmuştuk.

Draco:bana neden böyle davranıyorsun?. Ben iyi biri değilim Bella ben... ben karanlığım.

Konuşurken sesi titriyordu.

Bella:tamam bunları şimdi düşünme Draco.

Draco bana sarılmayı bırakmadan yere oturdu bende onlar beraber oturmuştum, o bana halen sarılırken biraz rahatlamış gibiydi.

Draco:sana anlatmak istiyorum ama... ama eğer anlatırsam bana aynı gözle bakmassın.

Halen sesi titriyordu ve sesindeki hüzünü hissediyordum.

Bella:sen bana anlat Draco... Sana söz veriyorum sana aynı gözle bakacağım.

Draco:Bella ben çok çok karanlık bir insanım artık kendimi kaybolmuş gibi hissediyorum.Ben,ben değilim sanki eskiden olsa ne olurdu bilmiyorum ama şuan yaptıklarım için pişmanım.

Uzun bir süre susmuştu.

Bella:ne yaptın Draco anlat bana seni yargılamam söz veriyorum.

Draco kafasını kaldırıp yüzüme baktı ve bana sarılmayı bıraktı sonra yüzüme bakmadan koluna baktı, kolunu yavaşça sıvadı ve gördüğüm işaretle şok oldum bu karanlık işaretti.Draco..draco bir ölüm yiyendi.

Şok olduğum eminimki her halimden belli oluyordu, yavaşça elimi Draco nun kolundaki karanlık işarete götürdüm ve üzerine dokundum.

Bella:acıyormu?.

Başıyla onayladı.

Draco:başlarda daha çok acıyordu.

Draco nun kokundan elimi çektim ve onun elini tuttum.

Bella:yanındayım her zaman.

Draco nun gözleri doluydu.

Draco:t-teşekkür ederim Bella iyiki varsın.

Bella:bunun için teşekküre gerek yok Draco ve sende iyiki varsın.

Bunun için teşekkür edicek hiç birşey yoktu ki ayrıca ondan korkmuyordum, ne yani ölüm yiyen diye ondan korkucak değildim ben bir Rosier dım ama beynimle mi? Yoksa duygularımla mı? Hareket ediyordum bilmiyorum, sanırım ilk defa kalbimin sesini dinliyordum, Draco nun yanında olmak bana huzur veriyordu,ne kadar geçmişte bana zorbalık yapsada onu sevdiğimi anladım; artık benim için geçmişin bir önemi yoktu.

Draco'dan

Hayatımda ilk defa birinin bana gerçekten huzur verdiğini hissediyordum,Bella çok iyi bir insandı hem içi hemde görünüşü çok güzel bir insandı, ama ben öyle değildim ben karanlıktım benim yüzümden Bella ya zarar gelmesinden korkmuyordum, ne kadar da aptalım ona karanlık işareti gösterdim,eğerki Lord öğrenirse veya babam buna hiç hoş karşılamazdı,ama Bella benim ölüm yiyen olduğumu öğrendiğinde şok olmuştu her halinden belliydi ama yinede aldırış etmedi, bana daha yakın davranmaya başladı, bana kendimi değerli hissettiriyordu;daha önce kimsenin yanında bu kadar huzur bulmamıştım,sanırım Bella yı seviyordum.

Bella nın omzuna başımı yasladım ve gözümü kapadım, Bella saçımı okşamaya başladı ah Bella çok tatlıydı ama ben karanlıkta kaybolmuş biriydim onun bu iyi davranışını hak ediyormuydum?.hiç sanmıyorum hak etmiyordum...

Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu kendimi iyice Bella nın üzerine salmıştım gözlerim kapanmadan önce son hatırladığım şey saçımın öpülmesiydi.

Bella'dan

Draco omzumda uyuya kalmıştı onu uyandıramazdım, uyurken çok tatlı görünüyordu,bende Draco nun kafasına başımı koydum ve gözlerimi kapadım bir kaç dakika sonrası tamamen karanlıktı.

Yazar'dan

O gece Bella ve Draco astronomi kulesinde uyumuştu, iki gençte birbirlerinin yanında huzur buluyordu ve uzun zaman sonra ne kadar iki büklüm uyusalarda,en huzurlu uykularını yaşıyorlardı. Sabah güneş doğumunda soğuktan irkilen Draco gözünü açtı, halen yanında duran Bella ya baktığında yüzünde bir tebessüm oluştu, Draco Bella uyurken üşümesin diye ceketini çıkarttıp Bella nın üzerine örttü, Draco ne kadar kendide üşüsede aldırış etmemişti  ve yanındaki genç kızın üşümesini istemiyordu.

Aradan çok bir zaman geçmeden Bella da uyanmıştı, genç kız Draco Malfoy un ceketinin üzerine örtülü olduğunu gördüğünde yüzünde tebessüm oluşmuştu, Draco nun ceketin'den gelen koku ona huzur veriyordu,genç kız Draco nun ceketin'den gelen kokuyu içine çekerken tam o sırada yanında onu izleyen Draco yu fark etti.

Bu bölüm bu kadardı.Bilmiyorum kısa oldu bunun için özür dilerim ama hergün bölüm atmaya çalışacağım,okuyan herkese teşekkür ederim, sizi seviyorum, kendinize iyi bakın Tom Riddle kurgusuna daha iyi bölümler gelicek,sanırım daha finale çok var haberiniz olsun.kendinize iyi bakın 💗sizce bölüm nasıldı?.

Draco malfoy ve Bir Slytherin KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin