Κεφάλαιο 1ο

9 2 0
                                    

Έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπορούσα . Αυτός με κυνηγούσε .. Οι αντοχές μου τελείωναν . Σκεφτόμουν να σταματήσω να τρέχω , απλά να τον κοιτάξω και να του πω " ορίστε.. εδώ είμαι. Σε περιμένω " δεν ήθελα όμως . Δεν μπορούσα να το κάνω αυτό στον εαυτό μου . Για αυτό και συνέχισα να τρέχω . Προσπάθησα να βγω έξω από το κτίριο αλλά δεν μπορούσα . Δεν υπήρχε τρόπος . Οι πόρτες δεν άνοιγαν . Κλειδωμένες ... Παράθυρα δεν υπήρχαν . Προσπάθησα να σπάσω την πόρτα μα δεν προλάβαινα . Ερχόταν ! Αρχισα να τρέχω ξανά . Με ακολουθούσε ... δεν θα έβγαινα από εκεί αν δεν άνοιγα μια πόρτα .
Άγνωστος:: σταματά να τρέχεις... Αφού ξέρεις ότι θα σε πιάσω , Ειρήνη .
Ξανά άκουσα την φωνή αυτού του άντρα με τα μαύρα ρούχα και την μαύρη κουκούλα. Ο "άγνωστος" όπως μου είχε συστηθεί. Ήταν λαχανιασμενος και σταμάτησε να τρέχει .
Α:: Ξες τι; Δεν έχει νόημα να σε κυνηγήσω άλλο . Έτσι και αλλιώς δεν μπορείς να βγεις από εδώ . είπε και γέλασε
Ε:: ωραία τότε σταματάω και εγώ να τρέχω . Τώρα δεν θα έρθεις να με πιάσεις;

Και εκείνη την στιγμή ένα χέρι με άρπαξε ........











Τότε πετάχτηκα από το κρεβάτι φοβισμένη, λουσμενη με κρύο ιδρώτα και
βαριανασαίνοντας.

Λουκάς::  μωρό μου; Είσαι καλά ; 
Είπε ανήσυχα ο Λουκάς και με κοίταξε
Ειρήνη:: το ξανά είδα Λουκ . Το ξανά είδα .
του είπα και άρχισα να κλαίω
Λ:: Σςς μωρό μου ησύχασε εγώ είμαι τώρα εδώ .. δεν ήταν αλήθεια . Είσαι εδώ μαζί μου .
Και με έσφιξε στην αγκαλιά του .
Ε:: φοβάμαι .. φοβάμαι πολύ
Λ:: βρε κουτό ένα όνειρο ήταν . Πάει πέρασε τώρα.
Ε:: μ-μα θ-θα το ξα-ξανα δω
Είπα μέσα στους λυγμούς μου
Λ:: σςςςς ηρέμησε όλα καλά θα πάνε
Ε:: μου το υποσχεσαι;
Λ:: ναι αγάπη μου . Έλα εδώ .
Και με έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά του .
Η αλήθεια είναι πως στην αγκαλιά του νιώθω πως είμαι ασφαλής . Πώς κανένας δεν μπορεί να με πειράξει. Πώς κανένας δεν μπορεί να με ενοχλήσει........ Ή καλύτερα.....

να με ΣΚΟΤΏΣΕΙ

(.......)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Try to escape Where stories live. Discover now