CHAPTER 35

2.9K 306 13
                                    

Angelo: shesha.. woah... How nice ...

He turned towards rani and asked,

Angelo: You know what's the meaning of shesha, Rani darling?

Rani took a puff & twisted her lips and shook her head as no...

Angelo: it means king or queen.. of serpent... & A serpent who symbolises & control time...

Rani rolled her eyes but didn't said anything...

Angelo: shehsa darling... I love your fighting style..yaar unakku kaththu kudutha?

Shesha: adha therinju nee enna panna pora?

Rani: aai..  kettadhukku mattum badhil sollu.. illa neththi potlaye potruva ..

Shesha raised her eyebrow at her and said,

Shesha: try me...

Rani: unna ..

Rani took gun but Angelo stopped her...

Angelo: Rani darling calm down...

He turned towards Shesha and looked at her up and down & asked,

Angelo: enna Shesha darling... Yedhukku ivlo kovam... I just asked a simple question.... Nah...

Shesha: I am an underground fighter cheetah...

Angelo gasped and everyone around him a step back in fear...

Angelo: oh my goodness... Nee dhana adhu.. i am searching for you long time... Ipdi meet pannuvomnu Naa ninachu kooda pakala...

He looked at shehsa & observed her... Rani didn't like the way Angelo looking at shesha...

Angelo: shehsa babe... You are so hot.. I did want a taste you know...

Shesha: mela oru viral pattuchunalu un Udambula usuru irukadhu...

Rani: aai.. yaarukitta enna pesurannu therinju dhaa pesuriya?

Shesha: unakku ippo enna prachana? Naanum Angelo um dhana pesitu irukkom orama poi rest edu...adha vittutu kaathitey irundha...

In a fraction of second shesha scratched Rani's throat a little.. making everyone gasp including Angelo...

Shesha:  ippo kodu dhaan potrukka.. next apdiye ulla irakiruva.. jaakradha...

Angelo: wow ..wow ..wow ... Ipdi oru aaladhaa... Naa thedikitu irundha en queen aakurakku...

Shehsa: enna olarura?

Angelo: oh...babe.. indha nail polish, lipstick makeup la paaththu enna gay nu ninachutuya ... Nah.. i just love make up that's it... I love girls...

Shehsa: adhukku?

Angelo: ok.. fine straight ah kekura..  be my queen... Enakku indha marriage keerage lailaam trust illa... I don't like formalities... But unna paakrappo..

He leaned towards her ear and whispered,

Angelo: thappu illailnu thonudhu...

Shesha: ippo Naa sollanumnu ninaikira?

Angelo: uffff..  ok...ok... Calm down...

He closed his eyes and took deep breath and said,

Angelo: straight ah kekura.. marry me and be my queen...

Raani gasped hearing that & Glared at shesha...

Rani: enna pesura Angelo.. am your girlfriend...

MINE - DARK LOVE 3Where stories live. Discover now