Vašim úkolem bude napsat BTS fanfikci v rozsahu 500–15 000 slov. Zároveň také musíte dodržet zadané téma. Vybírat můžete z následujících:
1) VYŠŠÍ MOC
Nejspíš všichni znáte bohy z hory Olymp, ale už jste si na jejich místě někdy zkusili představit BTS? Pokud ne, tak teď máte jedinečnou příležitost, protože přesně o tom bude vaše povídka, pokud si zvolíte téma číslo 1.
Hlavní postava je ztracená a bloudí životem, a proto se jednoho dne vydá na horu (jméno necháme na vás) za bohy pro radu. Jak moc se budou charaktery bohů (tedy BTS) podobat originální předloze, necháme na vás.
2) V KORUNÁCH STROMŮ
Banda kamarádů se rozhodne v lese poblíž domu jednoho z nich postavit dům na stromě. Jednoho dne se rozhodnou v rozestavěném domě přespat a uspořádat menší oslavu. Všichni se dobře baví, dokud si neuvědomí, že jeden člen party chybí. Kam se poděl?
3) NOVÝ ZAČÁTEK
Hlavní hrdina otevírá svůj nový bar, a tak se rozhodne uspořádat zahajovací párty. Pozve svou rodinu a kamarády, avšak mezi hosty se připlete i někdo, koho hlavní hrdina v životě neviděl. Hlavní hrdina si všimne, že neznámý někomu z pozvaných předává černý kufřík, jehož obsah je hlavnímu hrdinovi záhadou. Kdo je nezvaný host a proč přišel?
4) SETKÁNÍ ZA VŠECHNY PRACHY
Několik lidí se střetne uprostřed noci v muzeu, protože všem jde pouze a jen o jedno – chtějí ukrást vzácný diamant, který sem nedávno převezli ze zahraničí. Bohatství láká všechny, jenže diamant je jen jeden, a tak velmi rychle započne hádka a boj o drahokam.
Jak moc se situace vyhrotí? Vznikne mezi některými z lupičů spojenectví? A především – podaří se někomu nakonec triumfálně odejít i s diamantem, nebo policie dorazí dřív, než kdokoliv ze zlodějů předpokládal?
Teď, když znáte témata, pojďme si ujasnit ještě pár věcí:
Je čistě na vás, zda bude fanfikce psána ich-formou, nebo er-formou a zda se bude jednat o komedii, horor, fantasy, či jakýkoliv jiný žánr. Dále v povídce nemusí vystupovat všichni členové BTS, bohatě stačí jen jeden, ale musí být jednou z hlavních postav. Stejně tak necháváme na vás, zda se ve fanfikci objeví nějaký ship. Název vašeho příběhu se nemusí shodovat s názvem tématu, které si vyberete.
Jediné, co zakazujeme, je, aby příběh končil slovy jako: „a pak jsem se probudil/a a zjistil/a, že to celé byl jenom sen".
Hlavně si nezapomeňte pořádně přečíst zadání předtím, než začnete psát. Dodržení zvoleného tématu je jednou z podmínek pro zařazení fanfikce do soutěže!
Až fanfikci napíšete, zašlete ji na writinginpurple.official@gmail.com (nejlépe ve formátu docx, nebo pdf). Zároveň ji samozřejmě můžete zveřejnit i na vašem Wattpadu (nebo kdekoliv jinde). Do předmětu emailu napište „Letní soutěž 2023" a nezapomeňte napsat své jméno/přezdívku a téma, které jste si zvolili.
Každému budeme na email odpovídat, abyste měli jistotu, že se k nám váš výtvor dostal. Kdyby se stalo, že se dlouho neozýváme a už se blíží deadline soutěže, prosím, dejte nám vědět do zpráv na Instagramu, abychom dopátrali, kde se stala chyba!
Průběh a výsledky soutěže budete moct sledovat tady (na WIP Wattpadu), tak nezapomeňte připsat i své uživatelské jméno, které na Wattpadu používáte a přihodit odkaz na svůj Wattpad profil, pokud chcete, abychom vás následně označili.
Nejzazší termín pro odeslání fanfikce je 31. 7. 2023 (23:59). Fanfikce odeslané po tomto datu, nebudou do soutěže zařazeny!
Vyhlášení vítězů proběhne na Namjoonovy narozeniny, tedy 12. 9.
ČTEŠ
WIP 2023 SUMMER COMPETITION
FanfictionBaví tě psát fanfikce a rád/a si zasoutěžíš? Pokud ano, tak neváhej a zapoj se do letní soutěže, kterou náš tým pořádá!