GÖLGELERİN OKULU

35 4 1
                                    

                       HAYALLERİNİN PEŞİNDEN KOŞACAĞI (1KİŞİ)            
AKIL ZEKA MANTIK DUYGU HİS ACI GÖK. YERYÜZÜ


Ruhlu ve perili eve benzeyen bu eve baktım giricektim Alnımda birikmiş terlerimle ilerledim .Kapıyı ittirdiğimde ürkmüştüm  hemen kılıcımı elime alıp ilerlemiştim fazla karanlıktı ama burada büyüdüğüm için geçmişi öğrenmem gerekiyordu . Yavaş adımlarla ilerliyordum .İşte o an kılıcımı kaldırdım çünkü içeride garip sesler geliyordu ölümle ilgili vahşi şeyler konuşuluyordu Tam girecekken işte o silah sesi her şeyi durdurdu adam kanlar içerisinde yerde yatıyordu. Tam hareket edecekken İşte o SHADOW kelimesini duyduğumda geri çekildim bu SHADOW krallığının büyük okulundan bahsediyordu .ben bu okulu her zaman çok istiyordum .ben dövüşü okları kılıçları kareteyi çok seviyordum o yüzden hep bu okulu isterdim ve şimdi bu konuşanları dinlemem gerekiyorlardı ki buraya doğru haraket ettiler bende ses çıkarmadan bahçeye doğru yürüdüm arabayla gittikleri an hemen o adamın yanına gittim adam oğlum diye sayıklıyordu ambulansı arayıp adama ilk yardım uyguladım oğlumu o adamdan kurtar diyordu polisi aradım olayları anatırken ambulans geldi ve adamı alıp götürdü .Ben ne yaşamıştım bu 30 dakkam nasıl geçmişti hemen kılıcımı belime bağlayıp kapıdan çıktım sadece geçmişe bakmak için gelmiştim Birden bire oklarım yere düşmüştü hemen oklarımı toplayıp yoluma devam ettim Eve kadar yürüdüm Evimden kitabımı alıp direk okumaya başladım " SHADOW kraliyetini çok seviyorum" kitapları çok seviyodum Ardından kendime kahve yapıp keyifele oturmaya başladım ki kitapta bu cümle geçmesinmi.' yüzme güç kuvvet gerektirir kas gelişimi gibi önemli sporlardan biridir' bu nasıl kitap böyle. Bu kitap yanlış anlatım yapıyor tamam ben yüzmeyi bilmemem belki benim hoşuma gitmiyor ben ne yapabilirim resmen kitapla kavga ediyordum 5 ay yüzme kursuna gitmiştim ama gene öğrenememiştim haylada gidiyorum derken teyzem Açelya diye çığlık atamasınmı ben kitabı atıp hemen teyzemin yanına koştum sonra tabiki yine niye bağırdığını anladım anneme duygu sömürüsü yapıp odama geçtim bi kerede odam toplu olmasın dedim tabi arkadan yine aynı ses o odan toplanacak Hemen detayına girmeden topladım çantamı çıkarıp 4 tane kitap koydum " Kraliyet sana sesleniyorum neden bu kadar güzel olmak zorundasın"hemen camdan atlayım ağacıma gittim. Hemen dalından kendime yuva yaptığım yere yerleştim kitabı ve kahvemi elime alıp okumaya başladım GLİTTER POWER ağacımı çok seviyordum aynı benim geçmişimi anlatıyordu babamın annemi öldürmeye çalıştırdığı o gece. Teyzemin çocuklarını katletmesini. Benim o gece mucizem o ağaç oldu. Hızlı adımlarla ağaca doğru ilerledim dallarını arasına saklandım canım yanıyordu dikenleri batıyordu hareket ediyim derken şapkam yere düştü adam beni görmüştü o dalların arasından çırpınırken asla o ağaçtan çıkamadım adam bıçağını kaldırıp bana saplarken işte mucize tamda burada oldu ağacın dalı benim üstüme düştü bıçaklanan ağaç oydu ben bıçaklanmadım o ağaç beni kurtarmıştı ardından etrafı birbirimizi göremiyecek şekilde sisler kapladı gök gürlemeye başlayınca dal açıldı ağaça fısıldıyarak. Sen bir ağaç olarak yaşamama izin verdin beni kurtardın bu sefer ben seni koruycam diyerek elimle yarasına baskı uygulamayarak atladım ağlayarak kaçmaya başladım tam tamına beş saat sonra annemlerin yanına gittim sarılarak ağladığımızı hatırlıyorum koşarak ağacı bulmaya çalıştım sonunda bulmuştum ağaca sarıldım yaralarını sarsım ilaç sürdüm adınıda Parıltı tozu koydum çünkü o ağaç asla solmadı hep parladı benim hikayem bu şekilde Tek istediğim  SHADOW olmak ...

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin