*opens the door of the practicing room*
Yeji: Psst Yena!
*Yena and Jungwon sees Yeji and stops the moment...*
*jw's phone calls*
*jw looks to his phone and saw Wonyoung calling*Jungwon: Saglit lang, Yena. Sagutin ko lang to.
Yena: Sige*Yeji comes to Yena*
Yeji: Huy Yena, kayo na ba?
Yena: No, walang kami
Rosé: Talaga ba Yena?
Yena: Yes, saka may gf si Jungwon
Yeji: Ayy..
Rosé: Huy anong gf?! Force lang sila nunJungwon's POV:
Wy: Jungwonnie!
Jw: Ba't ka ba tumawag, Wonyoung?!
Wy: Wala lang, I miss you.
Jw: Well, I don't miss you.
Wy: Jungwon!
Jw: Why? I'm saying the truth, Wonyoung!
Wy: Teka nga, kasama mo ba yung ‘laman ng puso’ mo ngayon kaya ka ganyan?!
Jw: Oo bakit? May problema ka? Remember, We are FORCE by your father, okay?! Bye!
Wy: But Jungwon!*Jungwon ends the call*
~CAMPUS~
Yena's POV:
Me and Jungwon were talking about the plan on my phone until.....Wonyoung: Hey you Yena! You nerd girl!
Yena: Why Wonyoung?!
Wonyoung: Nilalandi mo ba si Jungwon?
Yena: Hindi at ba't ko naman gagawin yun ha, Wonyoung? Ikaw nga eh SPOILED BRAT ka!
Wonyoung: Ha! Ganyan ka ha!
*sinabunutan si Yena ni Wonyoung*
Jungwon arrives and....
Jungwon: Stop Wonyoung!
*Wonyoung stops*
Wonyoung: You Yang Jungwon!
Jungwon: Ano? Sasaktan mo ko? Sige, saktan mo ko Wonyoung!!
Wonyoung: Are you cheating with me with this girl, Jungwon? Tell me!
*suddenly cries*
Jungwon: OO! Pero hindi ako nagcheat kasi walang tayo! She's my only love and not you Wonyoung! Not you!! Kahit magsumbong ka kay Tito, wala siyang magagawa! Mahal ko si Yena! Mahalaga siya sakin kasi....
Wonyoung: Kasi Jungwon?!
Jungwon: Prinsesa siya! Anak siya ni Queen Mi Na, ang leader ng Doll Mafia! Masaya ka na?!
Wonyoung: Mina?! Mom ko yun ah!
Yeji: OO! You and Yena are half-sisters!
Wonyoung: This is not happening! No, Impossible! Hindi magkakaanak si Mom nang isang nerd na katulad mo!
Yena: OO! Wala kang magagawa, Wonyoung! I'm the first daughter of Mama! Bakit, kilala mo ba yung mga kamag-anak ni Mama? Di ba hindi! And you will never my sister ever!
YOU ARE READING
When Mafia Meets The Nerd
FanfictionChoi Yeon Na (Y/N) is known as Yena is a nerd princess in Gangnam University. At her former campus, she was always bullied. She's also new there/transferee. Yang Jung Won or Jungwon is a son of a Mafia Boss. He is a bully at the campus. He has a te...