Lal oluverir dilim görünce seni Bir tek sana, bir tek sana müptelayım bu sıra

690 53 93
                                    

Oha selm

*****

Emre'den

" Sen benim için hiç değilsin amına koyayım, aşığım ben sana emre, 3 yıl önce de aşıktım şimdi de aşığım deli gibi aşığım ulan sana, ben sana bu kadar aşıkken sen bir de senin için hiçim diyorsun amına koyayım delirtme beni"

Kelimeler bazen o kadar güçlü o kadar etkileyici olabiliyordu ki şaşırıyordu insan..

Etkisinden çıkamıyordum ne sözlerinin ne bakışlarının..

"Madem aşıktın bunca zamandır ne yapıyordun volkan ? Madem aşıktın 3 yıl önce de neden söylemedin ya nedenn?"

"Çünkü kabullenemedim amına koyayım, önce seni sevdiğimi kabul edemedim sonra da senin beni sevebilecegini kabul edemedim"

"Bu bir şeyleri açıklıyor peki şimdi ne değişti volkan? Ne oldu da geldin bana, yıllar önce gittiğin benden niye geldin geriye ?"

"Gitme emre,ben seni seviyorum gitme ne olur"

Dokunsam, milim kıpırdasam ağlayacak gibiydi anlam veremedim bu haline ayrıca ne gitmesi amına koyayım ya

"Ne gitmesi" dedim şaşkınca halime anlam veremiyormuscasina bakıyordu bana

"Gitmeyecek misin?"
Hafif çatallaşmış sesi ve anlık parlayan gözleriyle o kadar masum duruyordu ki şaşırdım kaldım.
Barselonaya bir şeyler olmuş usta

"Nereye amk"

"Polonya'ya gitmeyecek misin?"

"Ne Polonyası amına koyayım Allah'ın unuttuğu yer"

Dememle şaşkınca bana bakmaya başlamıştı

"Ne yani iki gün sonraya bilet almadın mı sen , gitmeyecek misin sen Polonyaya?"

"Gitmeyeceğim amına koyayım gitsem İtalya'ya giderim ayrıca şöyle bir gondol turu fena olmaz aslında"

"Ama Alioski dedi emre abi gidecekmiş abi dedi laan bunlar beni kandırmış mı?"
Sinirli solukları kulağıma ulaştığında anında hareketlenmis ve muhtemelen çocukları dövmeye giden volkani durdurdum.

"Kandırmışlar belliki ama iyi olmuş " dememle kolunda onu tutan elime çevirdi gözlerini ve sinirle bir nefes aldı

" Nesi iyi oldu amına koyayım" diye mırıldandı ensesini kaşıyarak

Ne yapacağını şaşırmış bir haldeydi

"Daha ne kadar uzak duracaktın benden volkan "

"Durmayayım mı?" diyerek yutkunmasıyla sabrımın son kırıntılarının da beni terk ettiğini fark ettim.

"Durma"
Kendime hakim olamayarak dudaklarımızı birleştirdim ve uzun bir öpüşmenin içine çektim ikimizi sonunda nefes almak için ayrılıp alınlarımızı birleştirdim

"Bıyıklar o kadar da batmıyormuş ya" diyerek gülmemle kahkaha atmaya başladı ..

Kahkahası paha biçilmezdi..

Bir tek sana, bir tek sana müptelayım Volkan Demirel

******

✨Final ✨

Bu kurgu da burada biter gayss
Sevdiğim bir kurgu oldu aslında daha da uzatmak istiyordum aslında ama yazamadım usta yazamadım :"

bir çaya bir sigaraya| Volkan Demirel ' Emre Belözoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin