✿⁠

7 0 0
                                    


Adam kütüphanede duymaya alıştığı sesi işittiğinde tenine değen bir el varmış gibi hissetti. Ruhuna uğrayan merakla yerden kafasını kaldırdı.Sesine alışık olduğu ama yüzüne alışık olmadığı o kadını gördü.Kadının yüzü de sesi kadar güzeldi.Adam istemsizce kaşlarını yukarı kaldırdı, suratında ki şaşkınlık ifadesi bir o kadar tatlı bir o kadar komikti.Kadın genç bozacı ile sohbet ediyordu ,daha doğrusu bozayı çok pahalı sattığını söyleyip pazarlık yapmaya çalışıyordu.Genç bozacı ise gülerek daha uygun fiyatlı satamayacağını çünkü biraz daha uyguna satarsa batacağını söylüyordu.Bu iç ısıtan görüntüye adamın zihnindeki şarkı eşlik ediyordu.Adam bozacı ile kadını izlerken zaten bozuk olan hava bir anda daha da çok bozdu,sağanak yağmur yağmaya başladı. Adam hava durumuna bir gün önceden baktığı için hazırlıklıydı şemsiyesini açtı,hiç durmadan yağan yağmurun altında olan kadının üstüne doğru götürdü.Kadın bozacının gitmesi ile üstüne hiç yağmur damlası gelmediğini fark etti,merakına yenik düşüp kafasını yukarı kaldırdı.Kadın kafasını yukarı kaldırdığı gibi şemsiyeyi fark etmesi bir oldu hemen sonrasında ise adamı görmüştü.Kadının suratında teşekkür babında tatlı mı tatlı bir gülümseme oluştu.Tüm ciddiyeti ile ona bakan adamın gözleri kadının tatlı gülüşüyle buluştu.Adam kalbinde açan çicekleri ister istemez suratında varlığını fark etmediği gülümsemesi ile kadına sunuyordu. kadın yaşadığı eve doğru adımladı.Adam kadının güzel gülüşünün büyüsü ile kala kaldı ardından üşüdüğünü hissederek evine koştu.Adam yorgunluktan eşyalarını bir yere koyar koymaz yatağına yatmıştı kadının güzel gülüşünü bir daha görmeyi düşleyerek uyudu.
.
.
.
.
.
Selam. Nasılsınız? Şahsen bu benim yayınladığım ilk kitabım. Üstelik yazım yanlışları ve noktalama işaretlerinde yanlışlar olabilir bu yazım yanlışları ve noktalama işaretlerinde pek iyi olduğum söylenemez ama fark ettiğiniz bir yanlışım varsa yorumlarda söyleyebilirsiniz düzeltirim. Umarım kitabımı beğenirsiniz.
Şimdiden iyi veya kötü tüm yorumlarınız için teşekkür ederim.
İyi okumalar şekerlerim 💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şairler SokağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin