Tarihlere dikkat edin okurken, kafanız karışmasıınn
🎶 SEKAI NO OWARI - ANTI-HERO 🎶
İyi okumalarrrrrrrrRRRR!!
^•^
20 Nisan 2020
"Burada bir böcek buldum."
İrkilip kulağımın dibinde konuşan derin sesin sahibine çevirdim kafamı. "Yine mi sen?"
"Ben de aynısını sana soracaktım. Nereye gitsem oradasın, aşık mısın nesin."
Gözlerimi devirdim ancak o maske yüzünden göremiyordu. "Ne demezsin, aşkımdan deneylerde kullanılıyorum falan."
Ona laf çarpıtmaya çalışmana omuz silkti. "En azından bir örümcek ısırığına çatıda koşacak kadar dramatize etmedim bunu."
"Kıskanıyorsun."
"Seni mi? Kolundan çıkan beyaz şeylerin ağ bile olmadığına eminim, henüz ergensindir. Yaşını alan biri kolundan attırıp kahramancılık oynamazdı."
"Süper kahramanım ben!"
"Süper olduğun şey kalçan, kahramanlık boş iş."
Çöktüğüm yerden yavaşça ayağa kalkıp karşısına dikildim, "Sakso çekmeyi sevmem, arkanı dön." dediğinde derin ve bıkkınca nefes alıp geriye iki adım attım.
"Seninle uğraşmayacağım Pool, yapmam gereken kahramanlık işleri var." dedim ve çatının kenarına kadar geri geri adımladım.
"Çok havalı, vaov, kahretsin!" diye dalga geçmeye devam etti. "Tanrı aşkına, tabii eğer varsa, insanlar buraya seviştiğimiz kısmı görmeye geldi. Bana laf sokmayı kes, sıra bana gelirse sokmaktan çekinmem." dedi. Tabii aynı sırada iki parmağıyla yuvarlak yapmış, diğer bir parmağını içinden geçiriyordu.
"Seninle sevişmeyeceğim."
"Seviştikten sonra son ses Careless Whisper açıp havalı havalı söyleyeceğim. Tabii sen o sırada söyleyemiyor olacaksın sesin kısık olduğu için bu yüzden sadece izlemekle yetinirsin."
"Öyle bir şey olmayacak."
"Sen öyle san." dedikten sonra ayağa kalkıp yanıma gelmeye başladı.
"Merdivenleri kullan havuz suyu, sende ağ yok." deyip kollarımı kaldırdım.
"Tch, sulu şakalar sana yakışmıyor. Hem ben 'ağlarımı' içine bırakmayı tercih ederim, oraya buraya atıp otobüs parasından kaçmak yerine."
Başka bir şey söylememe fırsat vermemek için geldiği tarafa koşmaya başladı, "Son sözü ben söylerim!" deyip başka bir çatıya ustaca atlayıp gitti. Çocuk gibiydi.
Karşı binaya tutunup sinirle o çatıdan ayrıldım onun ardından. O aptal her seferinde bunu yapıyor, rolümü bile çalıp dördüncü duvarı benden daha iyi yıkıyordu!
Sizinle bile konuşuyor bu herif be!
"Tabii siz bunlar nereden tanıştı amına koyayım havalarına girdiniz, şöyle anlatayım..." diye söze başladım yeni bir çatıda ellerim belimdeyken.
Ancak yine ve yine, dibimde bitti nereden geldiğini bilmediğim şekilde.
"Bak, bak benim de içinde olduğum herhangi bir şeye böyle sik gibi başlayamazsın haberin olsun. Anlatacaksan güzel anlat ve beni sakın iyi gösterme kahraman falan sanabilirler! Beni sevmeyenler bana nasıl her nefes alışımda bile bok atabiliyorsa öyle yap, beni kötü göster! İnsanlar buna alışık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anti or hero
Short Story[Kim Taehyung x Jeon Jeongguk] O suçtu, ben suçla savaşandım. Ancak onunla savaşamadım. Bu yüzden ben de seviştim, defalarca. _ spiderman, bottom!kook deadpool, top!tae smutshot.