הקדמה

49 6 6
                                    

עיניים כחולות. שיער שחור. גוף צנום אך זרועות שריריות. כך הוא נראה. אמא שלו היא הנשיאה החדשה של אנגליה, והורינו רוצים שנהיה חברים טובים למען הפוליטיקה. לפני שראיתי אותו פנים מול פנים קיוויתי שבאמת נהיה חברים טובים ולא רק לעיני המצלמות, אחרת זה ייהפך לסבל מהגיהנום. אבל עכשיו, זה נראה שניהפך לחברים טובים. שפת גופו משדרת ביטחון, אבל חיוכו משדר לחץ, כאילו לא ראה אותי מעולם. ובכן, זה לא הגיוני שלא ראה אותי מעולם, כי אני הנסיך של אנגליה והוא הבן של ראשת הממשלה של אנגליה. אין מצב שהוא לא עבר תדרוך על משפחת המלוכה. אולי הוא פשוט לחוץ להכיר אנשים חדשים שהם גם סלבריטאים- כמוני.
אולי כדאי לי לזרז קצת את העניינים אחרת המצב המביך ישאר ככה לנצח. "ג'ון!" קראתי לו ברחבי החדר "ברוך הבא לחיי הפוליטיקה הסלבריטאים שלך!" חיוכו התרחב קצת למשמע דבריי, ונראה שהוקל לו שאני פותח בשיחה.
הוא התחיל לצעוד לעברי, ואני לעברו. בגלל רגליי הקצרות משלו נפגשנו קרוב יותר למקום הישיבה שלי מאשר למקום העמידה המתוחה/הבטוחה שלו. "איך זה לפגוש בן מלוכה עם יופי מלכותי כמו שלי?" אמרתי לו, מתבדח, "הא, דווקא לא רע" הוא עונה לי "אני לא כל כך בטוח בנוגע ליופי המלכותי, אבל בקשר לבן מלוכה אני לא יכול לערער גם אם הייתי רוצה" הוא הוסיף בקריצה, חיוך שובב מסתמן על שפתיו.

אחרי ההיכרות הראשונית, השיחה בינו קלחה. לא היינו צריכים להציג את עצמנו או לספר אחד לשני על חיינו, כי כל זה כבר היה באינטרנט, ולאחר וידוא קצר הבנו שכל אחד מאתנו כבר גיגל את השני ובדק עליו מידע. הוא- בן 15. אני- בן 14. קצת הפתיע אותי לגלות שאני קטן ממנו בשנה- הוא נראה קטן יותר ממני למרות הגובה שלו..

ג'ונאס ורונאןWhere stories live. Discover now